Kæft hvor jeg synes det er provokerende! NOGEN siger tingene i bedste mening, men ærlig talt burde folk bare nogen gange klappe i og i stedet være lidt medfølende, for jeg er jo for fanden ikke inhabil eller idiot...
Hvis jeg ikke starter dagen med at skrive inde på nettet at jeg ikke har født, så går der ikke mange timer, før folk begynder at kontakte mig om jeg har født endnu, hvorfor jeg ikk er online osv. Så derfor starter jeg self. med at skrive, at der ikke er sket noget endnu, så folk kan tie stille og ikke spamme mig.
MEN! Hver gang jeg så skriver det, så vælter det self. ind med kommentarer så som:
"Jamen du er førstegangs, du kan sagtens gå 2 uger over. det gjorde jeg første gang"
eller
"baby kommer jo når baby er klar, så du må være tålmodig"
eller
"nu er du jo heller ikke gået SÅ meget over tid endnu"
Osv.
Helt ærlig, jeg har sådan lyst til at skrive: "Gider du egentlig godt lige lukke røven?" - Helt ærligt! Hvor mange gravide findes der lige, som ikke er udemærket klar over, at førstegangs gerne går over tid, og at de små kommer når de vil? Jeg VED det da godt, og jeg ved det ikke mere af, at det bliver påpeget hver evigt eneste fucking dag. Seriøst!
Hvis det så var fordi jeg startede dagen med at skrive: "Buhuu, nu er jeg 3 dage over tid, og jeg MAGTER det ikke".. Men nej, det eneste jeg skriver er bare noget ala: "Der er ikke sket noget endnu", men alligevel hagler det ind med de kommentarer..
Jeg tænker bare på, om folk har glemt, hvordan det er, at gå over tid? Hvis de tænker tilbage, ville de så ikke hellere have opmuntrende ord om, at det kan ske når som helst i stedet for kommentarer om, at der jo kan gå lang tid endnu??
Jeg har svært evd at se, hvordan det er i bedste mening, for man VED det jo for pokker godt!
Kæft jeg synes det er provokerende. Og det er ikke hormonelt betinget, det er rent princip, at jeg synes det er pænt gjort at opmuntre folk og prøve at få lidt optimisme ind! Skriver skuda heller ikke til dem, som bløder i starten af deres graviditet, at de nok skal regne med at miste barnet, for det gør de fleste der bløder. ALtså, come on..
Anmeld