Prinsessens terminsbalsal - 40+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

så længe du ikke har ondt er det det vigtigeste
Spændende at hører hvad hun siger .. skal i snakke igangsættelse??

Aner faktisk ikke hvad vi skal tale om Der er ikke på forhånd aftalt noget specielt. Men regner da med at spørge ind til igangsættelse i hvert fald. Hvordan/hvorledes/hvornår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Hailiesmom11

Sikke en stor smuk terminsmave

Bare rolig dobbelthagen er du ikke den eneste der har fået under en gravidtet

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Aner faktisk ikke hvad vi skal tale om Der er ikke på forhånd aftalt noget specielt. Men regner da med at spørge ind til igangsættelse i hvert fald. Hvordan/hvorledes/hvornår

håber det for dig

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Sikke en stor smuk terminsmave

Bare rolig dobbelthagen er du ikke den eneste der har fået under en gravidtet

Tak!

Den er satme nederen! Især når man lige havde tabt 25 kilo inden graviditeten og var blevet slank

Anmeld

3. oktober 2011

Isabeau

Frøken J. skriver:

Wooo... Terminsdag! Ja, det har jeg jo allerede oprettet en tråd om, så jeg holder bare min kæft og flasher maven! Har vel lov at håbe, at det her bliver sidste foto! Så jeg snart kan tabe de der 21,5 kilo () og vende tilbage til at være stolt indehaver af én og ikke to hager

Kender det, kender det, kender det alt for godt!! 20 kg. og dobbelthage - tæller dage til, jeg kan se mig selv i spejlet og sige "der var du!"

FLOT mave! Pøj pøj!

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

Isabeau skriver:

Kender det, kender det, kender det alt for godt!! 20 kg. og dobbelthage - tæller dage til, jeg kan se mig selv i spejlet og sige "der var du!"

FLOT mave! Pøj pøj!

Tark!

Og ja, jeg skal bare SÅ meget i gang med at tabe mig! Jeg er faktisk flov over at se sådan her ud, nu havde jeg jo lige tabt mig inden.. Dårlig stil, Janne, dårlig stil!!

Anmeld

3. oktober 2011

Isabeau

Tark!

Og ja, jeg skal bare SÅ meget i gang med at tabe mig! Jeg er faktisk flov over at se sådan her ud, nu havde jeg jo lige tabt mig inden.. Dårlig stil, Janne, dårlig stil!!

Havde selv tabt mig 25 kg. inden jeg blev gravid igen - det var dem jeg tog på 1. gang, jeg var gravid. Min datter er 2 år nu, så brugte alligevel et 1 års tid på at smide dem. Sørme da om jeg ikke blir gravid igen, og håbede virkelig at jeg ikke tog så meget på 2. gang, og det gik også fint nok indtil.....for en måned siden ca. Så begyndte kiloen bare og komme, så vejer nu 80,3 kg. og startede ud med 60 kg. - der var jeg 9 uger gravid. (1. lægetjek). Nu er jeg i uge 32, så tager nok en 5-10 kg. mere på. Arghhh!

Så når jeg har født, så skal jeg bare igang med min løbetræning igen - har anskaffet mig en cykeltrailer, sådan en man også kan løbe med I med ungen/ungerne og så afsted!! Og mit Zumba venter også - det savner jeg bare!

Bare vent! Vi blir´ labre larver igen

Anmeld

3. oktober 2011

Witt

Hihi, kan nu kun se en hage ! .

Men, hvor er det spændende !  fingre for at det bliver lige om snart ! .

Anmeld

3. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

Wooo... Terminsdag! Ja, det har jeg jo allerede oprettet en tråd om, så jeg holder bare min kæft og flasher maven! Har vel lov at håbe, at det her bliver sidste foto! Så jeg snart kan tabe de der 21,5 kilo () og vende tilbage til at være stolt indehaver af én og ikke to hager

det er nu ikke til at se at der 21,5 kg ekstra - sender en masse ve støv afsted

Anmeld

3. oktober 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Tak!

Den er satme nederen! Især når man lige havde tabt 25 kilo inden graviditeten og var blevet slank

Ja så er det da endnu mere træls men de forsvinder forhåbentlig hurtigt igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.