Prinsessens terminsbalsal - 40+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Zelinasmor

Frøken J. skriver:

Wooo... Terminsdag! Ja, det har jeg jo allerede oprettet en tråd om, så jeg holder bare min kæft og flasher maven! Har vel lov at håbe, at det her bliver sidste foto! Så jeg snart kan tabe de der 21,5 kilo () og vende tilbage til at være stolt indehaver af én og ikke to hager

Så flot en mave!  Håber der snart kommer gang i den, så du kan få den lille i dine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Tak! Så skulle du se de billeder min kæreste tog af mig forfra. Jeg var nær ved at slette dem med det samme! Haha

Ej så slemt kan det ski ikke være men forfængelig er man vel

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

xoxotasha skriver:

Så flot en mave!  Håber der snart kommer gang i den, så du kan få den lille i dine arme

Tak

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Ej så slemt kan det ski ikke være men forfængelig er man vel

Åååh trust me! haha

Anmeld

2. oktober 2011

pastry26

Frøken J. skriver:

Wooo... Terminsdag! Ja, det har jeg jo allerede oprettet en tråd om, så jeg holder bare min kæft og flasher maven! Har vel lov at håbe, at det her bliver sidste foto! Så jeg snart kan tabe de der 21,5 kilo () og vende tilbage til at være stolt indehaver af én og ikke to hager

Wow, du ser skøn ud!! Struttende og sund og GLAD!! Det må være en dejlig følelse at vide at man snart skal være mor. Det bliver spændende!!

Anmeld

2. oktober 2011

Nina Amelia

Du er simpelthen så smuk gravid Janne! Du bærer det virkelig flot! Ved at du har haft det slemt på det sidste men hey -i det mindste ser du godt ud

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

pastry26 skriver:

Wow, du ser skøn ud!! Struttende og sund og GLAD!! Det må være en dejlig følelse at vide at man snart skal være mor. Det bliver spændende!!

Tak! Sund ved jeg nu ikke om jeg er, selvom jeg måske ser sådan ud (lad os ikke tale om min frokost, som bestod af Twix-barer ), men det er HELT sikkert spændende

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Nina Amelia skriver:

Du er simpelthen så smuk gravid Janne! Du bærer det virkelig flot! Ved at du har haft det slemt på det sidste men hey -i det mindste ser du godt ud

Tusind tak, Nina! Du er så sød

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

sikke et smukt terminsbillede  du ser jo hammer godt ud altså  sender ve-støv afsted til dig, for imorgen får jeg jo masser af ve-støv på sygehuset ved hjælp af et par stikpiller, så du får alt det jeg har i overskud

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

sikke et smukt terminsbillede  du ser jo hammer godt ud altså  sender ve-støv afsted til dig, for imorgen får jeg jo masser af ve-støv på sygehuset ved hjælp af et par stikpiller, så du får alt det jeg har i overskud

Tusind tak Og rigtig meget held og lykke i morgen! Er rigtig spændt på at se, hvad det er du har bagt derinde i al den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.