Prinsessens terminsbalsal - 40+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

TbCp

Fin fin mave!!!! Sender alt mit ve-støv afsted så du snart kan holde den lille i dine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lækker mave! Og hvor er du køn  Håber at du/i snart har prinsessen i armene

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Fin fin mave!!!! Sender alt mit ve-støv afsted så du snart kan holde den lille i dine arme

Tusind tak! Håber der snart sker noget!

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Lækker mave! Og hvor er du køn  Håber at du/i snart har prinsessen i armene

Årh, tusind tak!

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Tusind tak Og rigtig meget held og lykke i morgen! Er rigtig spændt på at se, hvad det er du har bagt derinde i al den tid

pyhh den kommentar fik da godt nok lige gang i hormornerne og tudefjæset hehe  hvor er det fjollet

glæder mig også til at se jeres lille prinsesse, så hun må meget gerne snart komme

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

pyhh den kommentar fik da godt nok lige gang i hormornerne og tudefjæset hehe  hvor er det fjollet

glæder mig også til at se jeres lille prinsesse, så hun må meget gerne snart komme

Man SKAL være hormonel, når man er højgravid! Alt andet ville være forkert
Og ja, nu synes jeg det er ved at være! ISær fordi jeg troede hun kom før tid med alle de tegn siden 35+... Lille bavian! Jeg tror lige jeg går i seng igen og sover for at få tiden til at gå

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Man SKAL være hormonel, når man er højgravid! Alt andet ville være forkert
Og ja, nu synes jeg det er ved at være! ISær fordi jeg troede hun kom før tid med alle de tegn siden 35+... Lille bavian! Jeg tror lige jeg går i seng igen og sover for at få tiden til at gå

ja det skal man, men nogle gange kan det bare være et simpelt ord der får en til at tude

ja hun er en lille snydepels, ligesom vores lille bebs  

ja det kan jeg godt forstå du vil, her skal dagen gå med att få gjort det sidste helt rent og få pakket det sidste i tasken, så vi er klar til i morgen

Anmeld

3. oktober 2011

Nalle

Uanset hvor meget du har taget på ser du stadig godt ud
Og den mave klær dig rigtig godt!

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja det skal man, men nogle gange kan det bare være et simpelt ord der får en til at tude

ja hun er en lille snydepels, ligesom vores lille bebs  

ja det kan jeg godt forstå du vil, her skal dagen gå med att få gjort det sidste helt rent og få pakket det sidste i tasken, så vi er klar til i morgen

Lige præcis!!

Det lyder som en god idé! Jeg burde også få pakket den "vigtige" taske. Har pakket den til dagene efter på sygehuset, men mangler at pakke en rygsæk til selve fødslen med kamera, snacks og det der

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Uanset hvor meget du har taget på ser du stadig godt ud
Og den mave klær dig rigtig godt!

Tusind tak, det var sødt sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.