Prinsessens terminsbalsal - 40+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Men så er du jo også stadig gravid

Ja da - Jeg forstod det bare som om du mente, at jeg skrev over det hele om var utålmodig jeg var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Heldigt foto! Haha! Men tak

Hehe .

Anmeld

3. oktober 2011

Isabeau

Frøken J. skriver:

Vi bliver SÅ labre igen, og hvor er du bare fornuftig med motionen! Jeg synes man bliver så overrasket over, hvor nemt man tager på! Og jeg har haft store problemer med kronisk sult! Uha altså!

Jeg har spist konstant, for ellers fik jeg kvalme :/ Ikke nødvendigvis usundt, men jo, har spist hele tiden :p Trøstede mig med at jeg kunne tabe mig igen - det gjorde jeg sidste gang Det kan du oz!!

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Det er jeg egentlig ikke som sådan - Mere irriteret over, at alle andre er utålmodige på mine vegne, for det ligger sådan et pres, synes jeg! Jeg har afklaret mig med, at det ikk sker lige nu!

men jeps, skal til jordemoder her på onsdag

Heeej (; hvad siger Jordemoder ?? Hvornår skal du derhen ??

Anmeld

5. oktober 2011

Emily2012<3

Hvor er det en SMUK mave.. MEN kom nu UUD!

Anmeld

5. oktober 2011

Timmner

flot mave, hun kommer nok snart ud

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Timmner skriver:

flot mave, hun kommer nok snart ud

Det synes jeg i hvert fald hun skal!!!

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Tak alle

Anmeld

9. oktober 2011

Christine

Frøken J. skriver:

Ja da - Jeg forstod det bare som om du mente, at jeg skrev over det hele om var utålmodig jeg var

Det mente jeg ikke   mener at jeg glæder mig til du viser din baby frem fordi du er en bruger jeg af og til støder på. Så derfor er det spændende at følge med i om du mon har født når jeg logger på.

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Det mente jeg ikke   mener at jeg glæder mig til du viser din baby frem fordi du er en bruger jeg af og til støder på. Så derfor er det spændende at følge med i om du mon har født når jeg logger på.

Glæder mig også til at kunne skrive der er noget i gære! Tænk, nu er denne tråd en uge gammel og stadig ingen fødsel. Æææv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.