Dårlig mave under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Mange tak håber jeg også. der sker så meget med kroppen så hvorfor ikke også dårlig mave

Lige netop ... Kan godt huske jeg havde virkelig dårlig mave i starten også, det varede faktisk et par uger før den gik lidt i ro igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Lige netop ... Kan godt huske jeg havde virkelig dårlig mave i starten også, det varede faktisk et par uger før den gik lidt i ro igen.

Hmm ja så må jeg væbne mig med tålmodighed og håbe det ikke bliver alt for slemt.

Anmeld

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Hmm ja så må jeg væbne mig med tålmodighed og håbe det ikke bliver alt for slemt.

Det skal forhåbentlig nok gå over, jeg tog HUSK i mens jeg døjede med det og det hjalp mig lidt.

Anmeld

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Altså jeg tager ikke jernpiller. jeg får kun gravitamin da jeg er 5 uger henne. men dem begyndte jeg på fredag så de kan i hvert fald ikke være skyld i den dårlige mave tidligere på ugen. men det er faktisk først i dag jeg har oplevet tynd mave.

okay. jeg har så altid været på jernpiller fra starten pga. lav blodprocent.

Anmeld

2. oktober 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Pga min irritabel tyktarm får jeg dårlig mave af mælkeprodukter. men skal da helt klart prøve dine andre råd Jeg har så i dag drukket HUSK og det har også hjulpet lidt synes jeg.

Ja så er drikke yougurten nok lidt dårlig ide..  men nødder, rusin og noget grov til og sætte fut i systemet...

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Det skal forhåbentlig nok gå over, jeg tog HUSK i mens jeg døjede med det og det hjalp mig lidt.

Det tager jeg i forvejen, og ja det kan holde det lidt nede.

desværre strækker vores wc i dag så jeg er bare på den. har ringet efter en men der kan gå lang tid før han kommer

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja så er drikke yougurten nok lidt dårlig ide..  men nødder, rusin og noget grov til og sætte fut i systemet...

Det vil je prøve. Har købt en masse gulerødder og noget grov brød til madpakken.

Men hvorfor får man egentlig dårlig mave

Anmeld

3. oktober 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Det vil je prøve. Har købt en masse gulerødder og noget grov brød til madpakken.

Men hvorfor får man egentlig dårlig mave

Godt spørgsmål.. Har ingen ide, ved bare det er træls!!

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Godt spørgsmål.. Har ingen ide, ved bare det er træls!!

Ja det er det godt nok. det er ikke særlig fedt at skulle nogen steder når maven driller

Anmeld

3. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Havde tynd aff. hele graviditeten!! Men er egentlig kun godt nok, for det betyder der er gang i maven og chancen for hæmmorider er meget mindre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.