Dårlig mave under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

TWT

Jeg kigger med her

Den sidste uge, har jeg haft svært ved at komme af med noget, selvom jeg virkelig skal. 

Ved ikke om jeg er gravid, men hvis jeg er, så er jeg 3+6 idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg døjede også med dårlig mave men det var fordi jeg fra den dag jeg blev gravid kunne jeg ikke tåle mælk. Bare den smugle mælk der er i frikadeller kunne jeg ikke tåle.. Og idag hvor Isabella er 4 måneder har jeg stadig problemer med mælk. Kan kun tåle mælk i meget små mængder...

Så tænkte på det evt kunne være noget du ikke kunne tåle?

Ja det kan godt ske. min mave er i forvejen meget sart så jeg passer meget på med hvad jeg spiser. I går var vi på macdonalds og det har sikkert været det der har gjort jeg har tynd mave i dag. og de andre dage det været "blødt" som en af de andre nævnte. så kan jo nemt ske der er noget jeg reagere på.

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Anonym skriver:

Ej hvor er de bare træls. Jeg er lige nu i praktik og har 5 uger igen, men frygter at det bliver et problem mens jeg er der.

Men hvor træls at det nu er helt omvendt dit problem. det er ikke nemt at være gravid

Hehe det er så også det eneste jeg døjer med bortset fra periodevis hovedpineanfald hvor jeg kan ligge "syg" 1 -2 dage pga hovedpine . . Men synte selv jeg er sluppet billig  - der er selvfølgelig også den uendelige træthed hehe. .

Jeg håber du kan holde din praktik ud, og cultura gør maven godt

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SLC skriver:

Hehe det er så også det eneste jeg døjer med bortset fra periodevis hovedpineanfald hvor jeg kan ligge "syg" 1 -2 dage pga hovedpine . . Men synte selv jeg er sluppet billig  - der er selvfølgelig også den uendelige træthed hehe. .

Jeg håber du kan holde din praktik ud, og cultura gør maven godt

Uha ja trætheden den er godt nok slem. tænk engang man er nødt til at indføre middags lur for at komme igennem dagen.

Ja må prøve mig lidt frem ig se hvad der hjælper

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Anonym skriver:

Uha ja trætheden den er godt nok slem. tænk engang man er nødt til at indføre middags lur for at komme igennem dagen.

Ja må prøve mig lidt frem ig se hvad der hjælper

JAhh man føler sig virkelig gammel hehe . ..

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SLC skriver:

JAhh man føler sig virkelig gammel hehe . ..

Ja det gør man godt nok hi hi

Anmeld

2. oktober 2011

LouiseRH

Har haft forstoppelse for et par uger siden, ved ikke om det tæller?

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Har haft forstoppelse for et par uger siden, ved ikke om det tæller?

har læst om andre der også har oplevet det

Anmeld

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

jeg er gravid. men ikke så langt henne. 5 uger. men synes det er pænt generende.

Kan godt huske min mave også drillede en del lige i starten af graviditeten. kan godt forstå du synes det er rigtig generende, håber det går over!

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Kan godt huske min mave også drillede en del lige i starten af graviditeten. kan godt forstå du synes det er rigtig generende, håber det går over!

Mange tak håber jeg også. der sker så meget med kroppen så hvorfor ikke også dårlig mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.