Dårlig mave under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg døjer rigtig meget med enten hård eller tynd mave. Der var ingen gylden mellem vej. Men cultura drikke yougrut med mysli er kanon til og holde styr på min mave. Og masser af frugt. Og vand. Men hvis det er helt tynd mave så et glas vand med kartoffel mel. Det ligger en bund i maven!!

Pga min irritabel tyktarm får jeg dårlig mave af mælkeprodukter. men skal da helt klart prøve dine andre råd Jeg har så i dag drukket HUSK og det har også hjulpet lidt synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Ja så er man da ikke i tvivl om der er noget

jeg døjer meget med det og har i forvejen irritabel tyktarm så jeg synes det er svært at få styr på.

puuha, det er også træls med dårlig mave.

er ikke sikker på at jeg er helt med, er du gravid, eller?

Anmeld

2. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, jeg fik det ret tidligt 

Anmeld

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg har altid døjet med meget tynd mave når jeg var gravid. det hjalp så da jeg skiftede jern piller.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

puuha, det er også træls med dårlig mave.

er ikke sikker på at jeg er helt med, er du gravid, eller?

jeg er gravid. men ikke så langt henne. 5 uger. men synes det er pænt generende.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg fik det ret tidligt 

Øv øv. håber min mave vil holde sig i nogenlunde i ro de næste uger

Anmeld

2. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Øv øv. håber min mave vil holde sig i nogenlunde i ro de næste uger

Tror du skal håbe på måneder, mit er i hvert fald ikke blevet normalt - svinger mellem hårdt og (meget) blødt 

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

jeg har altid døjet med meget tynd mave når jeg var gravid. det hjalp så da jeg skiftede jern piller.

Altså jeg tager ikke jernpiller. jeg får kun gravitamin da jeg er 5 uger henne. men dem begyndte jeg på fredag så de kan i hvert fald ikke være skyld i den dårlige mave tidligere på ugen. men det er faktisk først i dag jeg har oplevet tynd mave.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tror du skal håbe på måneder, mit er i hvert fald ikke blevet normalt - svinger mellem hårdt og (meget) blødt 

Ja okay. men tænkte mere sådan jeg kunne komme igennem sidste del af min praktik uden alt for meget fravær

Har heldigvis kun i dag oplevet tynd mave, men kan jo være noget mad jeg ikke kan tåle. for ellers har det været blødt som ved dig

Anmeld

2. oktober 2011

Mother-love

Jeg døjede også med dårlig mave men det var fordi jeg fra den dag jeg blev gravid kunne jeg ikke tåle mælk. Bare den smugle mælk der er i frikadeller kunne jeg ikke tåle.. Og idag hvor Isabella er 4 måneder har jeg stadig problemer med mælk. Kan kun tåle mælk i meget små mængder...

Så tænkte på det evt kunne være noget du ikke kunne tåle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.