Dårlig mave under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

105.449 visninger
44 svar
2 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer har oplevet dårlig mave under graviditeten, hvornår begyndte det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg oplevede dårlig mave lige i starten af min graviditet og så har jeg ellers haft det af og til.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg oplevede dårlig mave lige i starten af min graviditet og så har jeg ellers haft det af og til.

Ja okay. så selv om man ikke er ret langt henne kan man godt allerede mærke noget til det?

Anmeld

2. oktober 2011

TaAsJu

Både med Anna-Sophie og i denne graviditet har jeg døjet med dårlig mave.. og det kom fra starten af... men der er mange gode råd mod alt og jeg har fået styr på min mave.. (næsten)

Anmeld

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Ja okay. så selv om man ikke er ret langt henne kan man godt allerede mærke noget til det?

Altså, jeg havde dårlig mave FØR jeg kunne teste positivt, har aldrig oplevet noget lignende og allerede der havde jeg en fornemmelse på at der var noget i gærde.

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Både med Anna-Sophie og i denne graviditet har jeg døjet med dårlig mave.. og det kom fra starten af... men der er mange gode råd mod alt og jeg har fået styr på min mave.. (næsten)

vil du dele lidt ud af dine gode råd?

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Altså, jeg havde dårlig mave FØR jeg kunne teste positivt, har aldrig oplevet noget lignende og allerede der havde jeg en fornemmelse på at der var noget i gærde.

Ja så er man da ikke i tvivl om der er noget

jeg døjer meget med det og har i forvejen irritabel tyktarm så jeg synes det er svært at få styr på.

Anmeld

2. oktober 2011

SLC

Min mave var heller ikke ordentligt i starten af graviditeten og døjer ofte med dårlig mave , er dog "kun" 11+6 . . I starten var det bare -sorry - tyndt, men nu har jeg satme ofte hård mave  .

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SLC skriver:

Min mave var heller ikke ordentligt i starten af graviditeten og døjer ofte med dårlig mave , er dog "kun" 11+6 . . I starten var det bare -sorry - tyndt, men nu har jeg satme ofte hård mave  .

Ej hvor er de bare træls. Jeg er lige nu i praktik og har 5 uger igen, men frygter at det bliver et problem mens jeg er der.

Men hvor træls at det nu er helt omvendt dit problem. det er ikke nemt at være gravid

Anmeld

2. oktober 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

vil du dele lidt ud af dine gode råd?

Jeg døjer rigtig meget med enten hård eller tynd mave. Der var ingen gylden mellem vej. Men cultura drikke yougrut med mysli er kanon til og holde styr på min mave. Og masser af frugt. Og vand. Men hvis det er helt tynd mave så et glas vand med kartoffel mel. Det ligger en bund i maven!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.