Hejsa,
Når jeg læser dit indlæg får jeg fornemmelsen af at du gerne vil have nogen der skal sige: " Du skal følge dit hjerte, man skal ikke blive i noget man ikke er tilfreds med".. osv..
Og et eller andet sted er jeg dybt enig.. Har selv erfaring med uddannelser der ikke fangede min interesse og motivation og dermed ikke blev til noget.. Så set med de briller vil jeg sige at du skal prise dig lykkelig for du er i dit drømmejob og droppe din kandidat..
Men når jeg så læser længere nede at du ikke kan komme tilbage på studierne hvis du skulle ønske det, så tænker jeg hmm.. Er det en chance du vil tag? At stå og vil læse videre på et senere tidspunkt men ikke vil kunne..
Min hjerne kører på højtryk for at forestille mig hvis jeg sad i din situation hvad vil jeg så gøre.. Tror jeg nok vil ende med at konkludere: Er jeg ikke lykkelig, kan jeg ikke være der for dem omkring mig og mig selv.. En titel gør ikke lykke.. Du vil højst sandsynlig finde stor glæde i at komme på fuldtid både økonomisk men også fordi du har fjernet den "byrde" dit studie nu engang er for dig..
Så jeg vil nok: Drop din uddannelse og gør dig selv glad.. Tag imod dit drømmejob og se hvad fremtiden bringer..
Håber ikke det blev for langt og held og lykke med beslutningen..
Anmeld