Tattoo med barnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Skønne Jønne

Cilas skriver:

Det skal nok komme,
Åh øv med bækkensmerte! Kender godt det med for meget hygge da jeg var gravid havde jeg rigtig mange plukveer fra november af, (fødte i januar) så måtte ingen ting ;O og bor et godt stykke fra byen, og med en bil der ikke kunne køre

Puha jeg håber ikke at jeg ender med en omgang plukveer også jeg har også termin i januar - så det er jo ved at være tiden til det... men har heldigvis ikke haft de store problemer i forhold til dem (indtil videre) 7 9 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

MortilCilas

Skønne Jønne skriver:

Puha jeg håber ikke at jeg ender med en omgang plukveer også jeg har også termin i januar - så det er jo ved at være tiden til det... men har heldigvis ikke haft de store problemer i forhold til dem (indtil videre) 7 9 13

Du heldig!
Jeg håber ikke du får problemer med dem, det er et helved, og en dag, tror jeg var gået over termin, (ikke helt sikker) der blev jeg tvunget til at ringe til fødegangen, fordi jeg havde så mange. Men de sagde bare jeg skulle sove

Anmeld

21. oktober 2011

NinaNymannMadsen

den jeg har på min ankel kom jeg af med 500 for og det tog 15 minutter godt og vel at få den lavet.

det var så en jeg kendte der lavede den hjemme ved hende selv, dog har hun alt udstyr og det hele iorden med papir og alt det der og er udlært i en tatto forretning.

har lige lagt et billed ind af dem så du kan fornemme størrelsen sådan nogenlunde.

skal ha lavet mere ved den, skal ha min anden datters navn på også nemlig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2011

aklejel

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg ville hører jer med tattoo af jeres børns navn, fødselsdato eller sådan ..

Hvad i gav for at få den lavet ?

Jeg har desværre kun fået lavet min datters forbogstav, så jeg mangler et J for min søn Joey. Men jeg gav selv 700 for at få lavet et E på ca 7 cm i længden og et hjerte på 3-4 cm i længden

Men glæder mig så meget til at få lavet noget for min søn Ville ønske at jeg kunne lave den på mig selv, men er stadig amatør og har kun tatoveret i 4-5 måneder.

Anmeld

28. oktober 2011

Darling<3

aklejel skriver:

Jeg har desværre kun fået lavet min datters forbogstav, så jeg mangler et J for min søn Joey. Men jeg gav selv 700 for at få lavet et E på ca 7 cm i længden og et hjerte på 3-4 cm i længden

Men glæder mig så meget til at få lavet noget for min søn Ville ønske at jeg kunne lave den på mig selv, men er stadig amatør og har kun tatoveret i 4-5 måneder.

Har du snart fået lært at lave perfekte bogstaver mus?? Vil gerne have lavet en på hånden joØv dig gerne på "Ebbe"

Anmeld

29. oktober 2011

aklejel

Honey<3 skriver:

Har du snart fået lært at lave perfekte bogstaver mus?? Vil gerne have lavet en på hånden joØv dig gerne på "Ebbe"

De halvstore bogstaver er gode, men er stadig lidt i tvivl med mindre bogstaver søde :/

Anmeld

29. oktober 2011

Lotus86

SjeBets skriver:

jeg har et armbånd om håndledet med min datters navn, den gav jeg 500 kr for, ved en super  dygtig , umulig af få tid ved mere tattovør :/ 

Den jeg skal have på underarmen, sønnikes navn som kommer til at fylde hele underarmen ca, ville koste 1200 sagde tattovøren, en anden end den første 

Må vi måske se et billede? Overvejer nemlig selv et 'navne-armbånd' så søger lidt inspiration

Anmeld

10. april 2012

Maja88

MaleneJensen skriver:

Jeg gav 600 for af få skrevet mathilde og så fødselsdagen nedenunder, på siden af kroppen eller hva man siger

gjorde det ikke hammer ondt lige der

Anmeld

10. april 2012

MaleneJensen

Maja88 skriver:

gjorde det ikke hammer ondt lige der

Altså vil sige jeg er glad for det der hedder Bedøvelses-plaster Men det kunne ikke dække hele området så kunne mærke det helt ude i siderne, det kunne da mærkes men ikke sådan man ikke kan holde til det

Anmeld

10. april 2012

Maja88

MaleneJensen skriver:

Altså vil sige jeg er glad for det der hedder Bedøvelses-plaster Men det kunne ikke dække hele området så kunne mærke det helt ude i siderne, det kunne da mærkes men ikke sådan man ikke kan holde til det

ok for jeg overvejer  en der.. har fået lavet 2 uden bedøvelses plaster.. men skulle da lige høre om det var til at holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.