Tattoo med barnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.045 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg ville hører jer med tattoo af jeres børns navn, fødselsdato eller sådan ..

Hvad i gav for at få den lavet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Dinna88

Priser varierer så meget, at det slet ikke er til at regne med, hvad folk har givet.

Hvad skal du have lavet? hvor stort?

Skal det være lidt billigere er lærlinge ofte med lavere priser - min store blev lavet af en lærling, der tog 700 i timen. En simpel tatovering med navn/dato der er lille burde ikke koste mere end 1000 kr  

Anmeld

1. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Dinna88 skriver:

Priser varierer så meget, at det slet ikke er til at regne med, hvad folk har givet.

Hvad skal du have lavet? hvor stort?

Skal det være lidt billigere er lærlinge ofte med lavere priser - min store blev lavet af en lærling, der tog 700 i timen. En simpel tatovering med navn/dato der er lille burde ikke koste mere end 1000 kr  

Er det stadiig en lærling du snakker om ?  Hvis ikke, så er det da godt nok billigt, har selv fået lavet micro tattoo (den sidder i nakken, derfor den er "lille") med mig eget navn, 3 små initialer og en meget lille blomst uden stilk, det kostede mig 600 kr og det tog 5 minutter og lave 

Anmeld

1. oktober 2011

SHERO

de fleste tattovører har en minimums pris på 500-700 kr, så det er for de helt små... men ja der ikke andet for end at forhører sig ved div. tattovører, nogen tager timepris andre aftaler prisen forinden... også stor prisforskel på om det er i københavn eller i udkantsdanmark...

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Er det stadiig en lærling du snakker om ?  Hvis ikke, så er det da godt nok billigt, har selv fået lavet micro tattoo (den sidder i nakken, derfor den er "lille") med mig eget navn, 3 små initialer og en meget lille blomst uden stilk, det kostede mig 600 kr og det tog 5 minutter og lave 

Har du et billed af den ?

Anmeld

2. oktober 2011

Dinna88

Norman skriver:

Nej, det er det ikke Jeg har tekst der fylder hele min underarm - 1000 kr Det handler bare om at finde det rette sted. Mange tatovører er jo rigtig dyre fordi de er super dygtige - men derved er en simpel tatovering, som de fleste kan lave, også dyr. Og du behøvver jo ikke f.eks. danmarksmesteren i tatovering til at lave lidt tekst 

Anmeld

2. oktober 2011

MortilCilas

Jeg fik tatoveret min søns håndaftryk, navn og fødselsdato

Anmeld

2. oktober 2011

mor til 2 skønne piger .

det forskelligt  kommer an på hvad din tatovørs startspris er på ..
jeg gav 1.000 for min det var hans startspris  . de andre jeg har svinger i pris . ( min sidder oppe ved hånden . )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg ville hører jer med tattoo af jeres børns navn, fødselsdato eller sådan ..

Hvad i gav for at få den lavet ?

hej

jeg gav 1300 for min , her er et billed af den (den sidder på min læg )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2011

SjeBets

jeg har et armbånd om håndledet med min datters navn, den gav jeg 500 kr for, ved en super  dygtig , umulig af få tid ved mere tattovør :/ 

Den jeg skal have på underarmen, sønnikes navn som kommer til at fylde hele underarmen ca, ville koste 1200 sagde tattovøren, en anden end den første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.