Tattoo med barnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Turtles

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg ville hører jer med tattoo af jeres børns navn, fødselsdato eller sådan ..

Hvad i gav for at få den lavet ?

Skal ha lavet min på torsdag. Min søsn initialer og fødselsdag.
Og ham der skal lave den sagde fra 500-1000 kr alt efter hvad vi finder ud af og lave ekstra ved den

Et andets sted ville han have 1500kr for det..
Så det er et spørgsmål om at spørge sig frem. og en go ide at tage hen til tatovøren og snakke med ham/hende på den måde kan man også mærke om man er tryk ved den som skal lave det på den.

Ha en dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

NJN

Jeg har ikke noget med mit barn.. Men har en tatoo fra håndledet og op til der hvor armen bøjer.. Og den gav jeg 1800 kr for, det vil sige ca en timeløn på ca 900, det dog lidt over 2 timer.  

Anmeld

6. oktober 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg ville hører jer med tattoo af jeres børns navn, fødselsdato eller sådan ..

Hvad i gav for at få den lavet ?

Har en på håndleddet med begge ungers fødselsdato, den er ikke vildt stor, men heller ikke verdens mindste. . .

Jeg gav 300.- for den. Den er lavet hos en uddannet tatovør, under ordnede forhold, det er ikke en jeg kender så har ikke fået nogen form for rabat. Han er bare en super god og super billig tatovør

Har min datters navn i kinesiske tegn på skulderbladet, den er så lavet af en ven der tatoverer i fritiden (ikke det smarteste at få det lavet ved sådan en) men den er helt fint, og der har aldrig været noget med den, men den gav jeg 200.- for

Anmeld

19. oktober 2011

Skønne Jønne

Cilas skriver:

Jeg fik tatoveret min søns håndaftryk, navn og fødselsdato

Ej det har jeg også tænkt på for så kan det da ikke blive mere personligt!!! Ej nu glæder jeg mig endnu mere til at han kommer ud For har også sagt til mig selv at der skal ske et vægttab inden jeg må få en tatovering

Anmeld

20. oktober 2011

MortilCilas

Skønne Jønne skriver:

Ej det har jeg også tænkt på for så kan det da ikke blive mere personligt!!! Ej nu glæder jeg mig endnu mere til at han kommer ud For har også sagt til mig selv at der skal ske et vægttab inden jeg må få en tatovering

Nej kan det nemlig ikke.

Det skal nok komme, jeg smed de første 23kg på 2 måneder, også mangled jeg 7kg som var tabt da han var seks måneder, min søn

Anmeld

20. oktober 2011

MaleneJensen

Jeg gav 600 for af få skrevet mathilde og så fødselsdagen nedenunder, på siden af kroppen eller hva man siger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa...

På min fod står der Nicklas. Jeg gav 1200 kr for den. Til Januar når de næste børnepenge går ind så skal jeg have skrevet mine to andre børn på. Regner med den så bliver bygget vider op over benet.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2011

Skønne Jønne

Cilas skriver:

Nej kan det nemlig ikke.

Det skal nok komme, jeg smed de første 23kg på 2 måneder, også mangled jeg 7kg som var tabt da han var seks måneder, min søn

Ej hvor lækkert med vægttabet... Men mit er en større omgang... jeg vil gerne smide 30 40 kg. og de har ikke meget med graviditeten at gøre... Bare lidt for god mad måske

Jeg havde ellers smidt 30 - men nu er 15 på igen og jeg har bækkensmerter... Så det bliver ikke til meget motion, men lidt for meget "hygge"

Anmeld

20. oktober 2011

Nixo

Jeg har fået tattoveret en okay stor en med min søns navn og fødselsdato, den kostet 1000 på ryggen

Anmeld

20. oktober 2011

MortilCilas

Skønne Jønne skriver:

Ej hvor lækkert med vægttabet... Men mit er en større omgang... jeg vil gerne smide 30 40 kg. og de har ikke meget med graviditeten at gøre... Bare lidt for god mad måske

Jeg havde ellers smidt 30 - men nu er 15 på igen og jeg har bækkensmerter... Så det bliver ikke til meget motion, men lidt for meget "hygge"

Det skal nok komme,
Åh øv med bækkensmerte! Kender godt det med for meget hygge da jeg var gravid havde jeg rigtig mange plukveer fra november af, (fødte i januar) så måtte ingen ting ;O og bor et godt stykke fra byen, og med en bil der ikke kunne køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.