Hvor planlagt var/er jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Clisolka

Isabella var planlagt herhjemme - bare ikke ned til mindste detalje 

Jeg smed p-pillerne i marts 09. Min kæreste fik mig overtalt pga. min alder.. Jeg havde altid sagt, at jeg aldrig skulle have børn, men se mig nu 

Vi havde ikke regnet med at det gik så hurtigt med at blive gravid, men efter 3 mrd. stod jeg med en positiv test. Det forløb efter planen, men lægerne opdagede at jeg havde haft en MA til NF-scanningen 

Det var et hårdt slag, men vi vendte stærkt tilbage 6 mrd. efter med en sprællende Isabella i mavsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

LilleMie

Vi prøvede at planlægge et sommerbarn, da det ville passe med kærestens havde 2 måneders sommerferie fra sine studier og han ville kunne bruge dem som "barsel". Så vi havde sat 2 cykli af til at prøve i efteråret, men det kom der ingen positiv test ud af !

Så jeg startede på p-piller igen derefter og planen var at vente et år og igen prøve at få et sommerbarn, men efter et par måneder blev vi enige om, at årstiden var underordnet og vi bare gerne ville have et barn. Så januar 2011 røg p-pillerne igen og 5 måneder efter stod vi med en positiv test .

Så vi startede med en meget planlagt graviditet (der ikke kom) og gik så over til den mere afslappede model bagefter - hvor det dog var planlagt, vi ville have barn .

Og så var det vidst meget godt, vi ikke ventede et år, hvis jeg skal bruge ca. 5 måneder på at blive gravid og vi kun ville sætte 2 måneder af 

Og nu er jeg helt sikker på, at februarbørn er de bedste i hele verden 

Anmeld

1. oktober 2011

prik

mit barn var så planlagt at første gang vi havde sex sammen blev jeg gravid.. det ændre dog bestemt ikke vores kærlighed til barnet .. det ændre bare lige farten i forholdet en del men vi klare det og glæder os rigtigt meget til bette bebs kommer til verden selvom der er LÆÆÆÆÆÆÆÆÆNGE til endnu

Anmeld

1. oktober 2011

norenberg

Ingen af mine graviditeter har været planlagt, den første var 3 mdr efter jeg havde mødt min mand....den næste ventede vi 4½ år på og sidste mand kom 8 mdr efter sin bror...og skulle der pludselig komme en til, er han/hun velkommen...

Anmeld

2. oktober 2011

june1987

ingen af de to første er planlagte men bestemt velkommen

her efter min SA bliver nummer tre planlagt  så vi venter bare på storken 

Anmeld

2. oktober 2011

babymus77

Jeg blev gravid i første hug ved mine to børn for snart 10 og 14 år siden!!!! Denne her gang smed jeg pillerne i april tror jeg det var, for så ku jeg lige nå det inden konfirmation :-) intet sket endnu;-))) Så tja mit hoved har planlagt det men kroppen er ikke enig;-))

Anmeld

2. oktober 2011

chael

Madam Blå skriver:

Og har planen holdt? Jeg synes tit at have set tråde herinde, hvor folk planlægger at blive gravide på det og det tidspunkt, og tænker tit - jamen du kan jo alligevel ikke være sikker på, at blive gravid der. Og selvom man gør, så kan man jo ikke vide, om hvilken slags graviditet, man får. Så det er ikke givet, at man snildt kan færdiggøre sit studie, fx,  mens man er gravid.

Så nu er jeg nysgerrig Holdt jeres plan stik? Blev i gravide "til tiden" og klappede det hele bare?

Jeg selv regnede jo med at kunne gøre min 5. semester færdigt på pædagogseminariet inden jeg skulle på barsel.. Men mit bækken var altså uenigt! Så min plan holdt ikke.. Det fantastiske ved graviditeten er, at jeg så har fået en ny plan - og pludselig passer den bare langt bedre min oprindelige

Min første graviditet var ikke planlagt, det var nummer 2 tilgngæld og denne nummer 3 var heller ikke planlagt.

Alle 3 lige ønsket og elsket

Men det er heller ikke alt her i livet der skal kunne planlægges Nogen skal være overladt til tilfældighederne og overraskelsen

*Camilla 40+4

Anmeld

3. oktober 2011

lotte-pigen

Min graviditet er meget planlagt, og jeg er blevet gravid i første forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.