jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

jeg synes bestemt ikke at alt håb er ude før mens kommer  

så jeg håber virkelig virkelig også at du står med en positiv test imorgen! 

skal vi aftale at vi giver svar umiddelbart efter? 

og forresten så har jeg jo også mens agtige smerter... det havde jeg også i første graviditet kan jeg huske. faktisk føltes det præcis som om mens kom... men idag har jeg da en skøn dreng 

vi skriver heinde så snart testen er taget - deal

åh nu er jeg pludselig begyndt at håbe igen... der er stadig ikke skyggen af mens... kun udflåd.

havde du de mens agtige smerter hele tiden eller omkring hvor du "burde" få mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

vi skriver heinde så snart testen er taget - deal

åh nu er jeg pludselig begyndt at håbe igen... der er stadig ikke skyggen af mens... kun udflåd.

havde du de mens agtige smerter hele tiden eller omkring hvor du "burde" få mens??

jeg har også øget udflåd  

ved graviditeten med min dreng, havde jeg mens agtige smerter fra 3+0 og det fortsatte sådan set resten af graviditeten... på et tidspunkt gik det lidt i sig selv men der var jeg vel 30+... 

det der føles som mens smerter er i ligament smerter (altså hvis man er gravid) og det føles bare så meget på akkurat samme måde som når ens mens skal komme...!

så selvom jeg har prøvet at mærke dem før hvor det jo gik godt, så er jeg selv i tvivl om det nu er dem jeg mærker igen, netop fordi det føles så ens...

så fortvivl aldrig ved de smerter  KUN når mens dukker op er løbet helt kørt. 

trækker dit ned i lysken? og føltes dit underlivt tungt og som om din livmoder "krammes"?  

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

jeg har også øget udflåd  

ved graviditeten med min dreng, havde jeg mens agtige smerter fra 3+0 og det fortsatte sådan set resten af graviditeten... på et tidspunkt gik det lidt i sig selv men der var jeg vel 30+... 

det der føles som mens smerter er i ligament smerter (altså hvis man er gravid) og det føles bare så meget på akkurat samme måde som når ens mens skal komme...!

så selvom jeg har prøvet at mærke dem før hvor det jo gik godt, så er jeg selv i tvivl om det nu er dem jeg mærker igen, netop fordi det føles så ens...

så fortvivl aldrig ved de smerter  KUN når mens dukker op er løbet helt kørt. 

trækker dit ned i lysken? og føltes dit underlivt tungt og som om din livmoder "krammes"?  

tak. satser på blodet blir væk...

sys mere der er lidt skiftevis ved æggestokkene... hmm svært at forklare

Anmeld

8. oktober 2011

Kris89

"ikke gravid" her.... tror min mens kommer en af dagene...

hvordan gik det for dig?

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

"ikke gravid" her.... tror min mens kommer en af dagene...

hvordan gik det for dig?

heller ikke gravid her...både clear blue og alm test er negativ... 

jeg begynder ærlig talt også at tvivle på det nu... jeps den evige optimist her tvivler  

min mens må jo så genre bare komme i det mindste...! jeg synes da den her ventetid i det uvisse er ulidelig!!!! 

er ked af at din test var negativ...  håber heldet er med os begge to i næste måned! 

Anmeld

8. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

jeg begynder ærlig talt også at tvivle på det nu... jeps den evige optimist her tvivler  

min mens må jo så genre bare komme i det mindste...! jeg synes da den her ventetid i det uvisse er ulidelig!!!! 

er ked af at din test var negativ...  håber heldet er med os begge to i næste måned! 

ja det er bare så frustrerende, når mens ikk kommer tror man jo man er gravid

mens skal bare komme hvis ikke man er gravid, så vi kan komme igang igen....

vi håber næste måned

Anmeld

8. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Hvordan endte testningen?

Syntes egentlig det var lidt hyggeligt at skrive med dig, måske du vil sende mig en PB?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvordan endte testningen?

Syntes egentlig det var lidt hyggeligt at skrive med dig, måske du vil sende mig en PB?

den endte negativ...  fik min mens 3 dage forsinket.... så vi klør på i denne måned igen. tror dog ikke at den er der denne gang... har slet ikke samme følelse... hahaha så er det garanteret DER den er der...  men nu må vi se. 

og jo mange tak og i lige måde!  

sender dig lige en PB 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.