jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.801 visninger
67 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg tror faktisk at jeg er gravid!!!! 

jeg har først test dag på lørdag, men jeg føler virkelig helt dybt inde i mig selv at jeg er gravid! 

jeg har i forvejen et barn, og jeg har utrolig mange at de samme tidlige symptomer som dengang! 

andre som har haft det på fornemmelsen og hvor det holdte stik??? 

(jeg tør ikke teste inden på lørdag, for jeg gider ikke blive "snydt" hvis jeg tester for tidligt....) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

M (:

Anonym skriver:

jeg har først test dag på lørdag, men jeg føler virkelig helt dybt inde i mig selv at jeg er gravid! 

jeg har i forvejen et barn, og jeg har utrolig mange at de samme tidlige symptomer som dengang! 

(jeg tør ikke teste inden på lørdag, for jeg gider ikke blive "snydt" hvis jeg tester for tidligt....) 

Har ikke selv prøvet at være gravid, men min mor fortæller, at hun har "kunnet mærke det" hver gang nærmest allerede ved befrugtningen - og alle FEM GANGE! har det holdt stik.. (:

Anmeld

29. september 2011

Kris89

ville bare lige sende  i din retning og kæmpe

sidder selv med følelsen, men øhh testdag aller tidligst d. 6...

plejer at sige at jeg ikke må teste før samme dato måneden efter.

altså skal jeg vente til d. 9. dermed burde man ikke kunne få en negativ test, men mon ikke jeg tester som en gal om en uge

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Har ikke selv prøvet at være gravid, men min mor fortæller, at hun har "kunnet mærke det" hver gang nærmest allerede ved befrugtningen - og alle FEM GANGE! har det holdt stik.. (:

årh hvor er hun vild!  helt vildt sejt at hun har haft ret alle gangene! jeg håber at du arver din mors evne! 

Jeg tror også at man som kvinde tit kan mærke det! jeg kunne faktsk også bare mærke det ved mit første barn. der testede jeg positivt allerede ved 3+2! 

så der er jo noget om snakken 

og nu sidder jeg så med akkurat samme følelse igen! + niv, jag, kvalme, hovedpine, spændte bryster osv osv! 

Anmeld

29. september 2011

Ellingsen

Anonym skriver:

Krydser fingre for at dine fornemmelser er rigtige, og at du er gravid

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

ville bare lige sende  i din retning og kæmpe

sidder selv med følelsen, men øhh testdag aller tidligst d. 6...

plejer at sige at jeg ikke må teste før samme dato måneden efter.

altså skal jeg vente til d. 9. dermed burde man ikke kunne få en negativ test, men mon ikke jeg tester som en gal om en uge

uh jeg krydser da også lige fingre for jer så! 

hehe hvis vi begge to er gravide, kommer vi i samme termins gruppe så! 

jeg kunne i princippet måske godt teste nu, og måske være heldig at det allerede kunne ses... men jeg tør simpelthen ikke! 

hellere være på den sikre side, som du også skriver! 

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Ellingsen skriver:

Krydser fingre for at dine fornemmelser er rigtige, og at du er gravid

mange tak!!! håber jeg virkelig også! 

Anmeld

29. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

uh jeg krydser da også lige fingre for jer så! 

hehe hvis vi begge to er gravide, kommer vi i samme termins gruppe så! 

jeg kunne i princippet måske godt teste nu, og måske være heldig at det allerede kunne ses... men jeg tør simpelthen ikke! 

hellere være på den sikre side, som du også skriver! 

tak

ville bare passe mig SÅÅÅ godt med termin 15. juni

sidst jeg var gravid testede jeg svagt positiv 4+2, så tor desværre ikke jeg er en af dem der kan teste før forventet mens...

uh du er jo næsten nød til at teste... hvad med en clearblue? kan de ikke teste tidligt i forvejen og hvis du sidst testede tidligt burde du vel kunne igen? ihh hvor spænende

Anmeld

29. september 2011

henh01

Ja jeg har haft det på fornemmelsen begge gange.. Håber for dig at den er der og jeg tror på at man har den 6. sans, så mon ikke det er rigtigt hvad du mærker

Anmeld

29. september 2011

M (:

årh hvor er hun vild!  helt vildt sejt at hun har haft ret alle gangene! jeg håber at du arver din mors evne! 

Jeg tror også at man som kvinde tit kan mærke det! jeg kunne faktsk også bare mærke det ved mit første barn. der testede jeg positivt allerede ved 3+2! 

så der er jo noget om snakken 

og nu sidder jeg så med akkurat samme følelse igen! + niv, jag, kvalme, hovedpine, spændte bryster osv osv! 

Det kunne da være vildt sejt bare at vide det - og når testen viser positiv så bare kunne sige "jeg sagde det jo"! Så håber lidt jeg også har hendes "evne" - selvom det sikkert bare gør ventetiden til testdag længere  

Held og lykke med testen - er da sikker på du har ret, og glæder mig til at kunne sige tillykke med spiren <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.