jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

og hvad med dig egentlig??? har ud nogle gode symptomer??? 

spænende... underligt den ikk bar bliver positiv

har ikke rigtig nogen symptomer, men havde jeg heller ikke sidst.

tog en test (sådan en der burde kunne måle op til en uge inden forventet mens) igår eftermiddags, men negativ... så nu må vi se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

spænende... underligt den ikk bar bliver positiv

har ikke rigtig nogen symptomer, men havde jeg heller ikke sidst.

tog en test (sådan en der burde kunne måle op til en uge inden forventet mens) igår eftermiddags, men negativ... så nu må vi se..

hva så har du testet igen? 

jeg har holdt mig i skindet og der ligger nu 4 teste klar ude på badeværelset til imorgen tidlig!!!! 

jeg har stadig ikke fået mens, men har stadig murren i maven... + øget udflåd! tror hele tiden at nu kommer mens, men når jeg kommer ud på badeværelset er det bare helt hvidt udflåd  

har stadig mega kvalme hver dag, igår var jeg tæt på at kaste op da jeg havde afleveret mit barn 

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Øv øv, men så længe der ikke er mens, er chancen der jo endnu! Krydser fingre for en positiv test på onsdag! (:

hej hej 

vil bare lige give en update! 

stadig ingen mens, og stadig symptomer på graviditet... 

vil teste imorgen tidlig igen! har en clear blue liggende som skulle kunne måle op til 4 dage før forventet mens, så hvis den ikke viser noget ved jeg snart ikk hvad jeg skal tro... 

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

skulle ha mens idag... testede i morges, men neagtiv

har haft mens lign. smerter idag, men kun øget udflåd... lidt ømme bryster (meget lidt) men havde jeg også sidst min mens kom...

hvis ikke mens er dukket op i morgen tidlig tager jeg en clearblue (første gang denne cyklus jeg prøver det). så må vi se hvad der sker... kan jo også bare være forsinket mens. er jo kun lige nøjagtig 28 dage siden sidste mens første dag.

må nok indrømme håbet er meget meget spinkelt... vil ikke sige jeg er forberedt på det værste, for det tror jeg efterhånden slet ikke er muligt.

håber at høre der står "gravid" på din i morgen

Anmeld

7. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

hej hej 

vil bare lige give en update! 

stadig ingen mens, og stadig symptomer på graviditet... 

vil teste imorgen tidlig igen! har en clear blue liggende som skulle kunne måle op til 4 dage før forventet mens, så hvis den ikke viser noget ved jeg snart ikk hvad jeg skal tro... 

Uuuuh, det er altså spændende!

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

skulle ha mens idag... testede i morges, men neagtiv

har haft mens lign. smerter idag, men kun øget udflåd... lidt ømme bryster (meget lidt) men havde jeg også sidst min mens kom...

hvis ikke mens er dukket op i morgen tidlig tager jeg en clearblue (første gang denne cyklus jeg prøver det). så må vi se hvad der sker... kan jo også bare være forsinket mens. er jo kun lige nøjagtig 28 dage siden sidste mens første dag.

må nok indrømme håbet er meget meget spinkelt... vil ikke sige jeg er forberedt på det værste, for det tror jeg efterhånden slet ikke er muligt.

håber at høre der står "gravid" på din i morgen

min clear blue er ikke digital men sådan en med et kryds... der fik man 2 for samme pris (jeps jeg var for nærig til at give 100 kr for 1 test! ) og jeg kunne læse mig frem til at de var lige sensitive. den jeg har skal der bare komme et blåt kryds i, så er man gravid 

op med håbet søde! jeg vil krydse fingre for at vi begge for en glædelig nyhed!!! 

faktisk, så har jeg regnet og regnet og regnet og jeg er måske "Kun" 4+0 imorgen!!!  jeg havde nemlig en SA i forrige måned, og min cyklus er vist ikke helt kommet på plads endnu... og når man så regner med at min gamle cyklus er på 32 dage, så stemmer det med at jeg er 4+0 eller 4+1 imorgen! og der kan forklaringen jo være på at jeg ikke har kunne teste positivt før....  jeps INDVIKLET!!!!! 

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

min clear blue er ikke digital men sådan en med et kryds... der fik man 2 for samme pris (jeps jeg var for nærig til at give 100 kr for 1 test! ) og jeg kunne læse mig frem til at de var lige sensitive. den jeg har skal der bare komme et blåt kryds i, så er man gravid 

op med håbet søde! jeg vil krydse fingre for at vi begge for en glædelig nyhed!!! 

faktisk, så har jeg regnet og regnet og regnet og jeg er måske "Kun" 4+0 imorgen!!!  jeg havde nemlig en SA i forrige måned, og min cyklus er vist ikke helt kommet på plads endnu... og når man så regner med at min gamle cyklus er på 32 dage, så stemmer det med at jeg er 4+0 eller 4+1 imorgen! og der kan forklaringen jo være på at jeg ikke har kunne teste positivt før....  jeps INDVIKLET!!!!! 

håber det er grunden til dine tests har været negative indtil nu

hvornår testede du sidst?

jeg har bare så svært ved at tro, at den skulle blive positiv i morgen, når den nu var bragende negativ i dag...

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

håber det er grunden til dine tests har været negative indtil nu

hvornår testede du sidst?

jeg har bare så svært ved at tro, at den skulle blive positiv i morgen, når den nu var bragende negativ i dag...

sidst jeg testede var i tirsdags... så der har jeg nok i realiteten kun været 3+3 ca... 

læste på nettet at ens normale cyklus kan være skubbet 3-6 uger efter en SA. så ved jeg ikk om det passer.. men det ville passe godt her hvis jeg er gravid. 

jooooo du kan sagtens havde en negativ den ene dag og en positiv den anden dag. prøv at google det! så dukker der rigtig mange eksempler op på det  

jeg har nemlig selv finkæmet nettet for alt der om handler teste de sidste 6 dage... 

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

sidst jeg testede var i tirsdags... så der har jeg nok i realiteten kun været 3+3 ca... 

læste på nettet at ens normale cyklus kan være skubbet 3-6 uger efter en SA. så ved jeg ikk om det passer.. men det ville passe godt her hvis jeg er gravid. 

jooooo du kan sagtens havde en negativ den ene dag og en positiv den anden dag. prøv at google det! så dukker der rigtig mange eksempler op på det  

jeg har nemlig selv finkæmet nettet for alt der om handler teste de sidste 6 dage... 

okay.. jeg testede også med sådan en test tidlig test for 3-4 dage siden... men negativ..

jeg tør bare efterhånden ikke håbe på noget mere... og slet ikke nu, hvor jeg har lidt mens smerter...

havde en sa 20. juni.. fik først min mens igen d. 9. september. så aner jo slet ikk om mens er reglmæssig eller hvad..

håber virkelig du får en positiv i morgen

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

okay.. jeg testede også med sådan en test tidlig test for 3-4 dage siden... men negativ..

jeg tør bare efterhånden ikke håbe på noget mere... og slet ikke nu, hvor jeg har lidt mens smerter...

havde en sa 20. juni.. fik først min mens igen d. 9. september. så aner jo slet ikk om mens er reglmæssig eller hvad..

håber virkelig du får en positiv i morgen

jeg synes bestemt ikke at alt håb er ude før mens kommer  

så jeg håber virkelig virkelig også at du står med en positiv test imorgen! 

skal vi aftale at vi giver svar umiddelbart efter? 

og forresten så har jeg jo også mens agtige smerter... det havde jeg også i første graviditet kan jeg huske. faktisk føltes det præcis som om mens kom... men idag har jeg da en skøn dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.