jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ihh håber den fornemmelse holder stik!

Jeg havde også en fornemmelse af at jeg var gravid, da jeg ventede vores den mindste. Dog blev testene ved med at være negative, men jeg VIDSTE det bare! Det var bare et spørgsmål om tid inden den blev positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

tak

ville bare passe mig SÅÅÅ godt med termin 15. juni

sidst jeg var gravid testede jeg svagt positiv 4+2, så tor desværre ikke jeg er en af dem der kan teste før forventet mens...

uh du er jo næsten nød til at teste... hvad med en clearblue? kan de ikke teste tidligt i forvejen og hvis du sidst testede tidligt burde du vel kunne igen? ihh hvor spænende

ja Juni ville være SÅ dejlig en måned at have termin i! Vores første barn er et vinterbarn, så det ville passe helt perfekt! 

jeg har faktisk en clearblue liggende  meeen jeg må altså hellere vente... 

der er jo også "kun" 2 dage til! 

jeg vil da spændt vente på at høre om der er en lille spire hos jer om en uges tid! 

jeg skal helt sikkert nok ligge svaret herinde. men måske stadig ano, da vores familier ikk lige skal vide noget så tidligt. 

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja jeg har haft det på fornemmelsen begge gange.. Håber for dig at den er der og jeg tror på at man har den 6. sans, så mon ikke det er rigtigt hvad du mærker

uh det lyder jo rigtig godt! 

ja min fornemmelse holdte jo også stik sidste gang, så hvorfor skulle den ikke gøre det denne gang 

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det kunne da være vildt sejt bare at vide det - og når testen viser positiv så bare kunne sige "jeg sagde det jo"! Så håber lidt jeg også har hendes "evne" - selvom det sikkert bare gør ventetiden til testdag længere  

Held og lykke med testen - er da sikker på du har ret, og glæder mig til at kunne sige tillykke med spiren <3

hehe ja det er altså lidt fedt at kunne sige "hva sagde jeg" 

det sagde jeg til min kæreste sidste gang jeg var gravid  og der var jeg endda førstegangs! 

jeg skal helt sikkert nok opdatere lørdag morgen 

og så håber jeg rigtig meget at du også snart kan stå med en positiv test!!! 

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ihh håber den fornemmelse holder stik!

Jeg havde også en fornemmelse af at jeg var gravid, da jeg ventede vores den mindste. Dog blev testene ved med at være negative, men jeg VIDSTE det bare! Det var bare et spørgsmål om tid inden den blev positiv

ej hvor godt at du blev ved med at være stædig så! Der kan man virkelig bare se, at ens mavefornemmelse nogle gange er "mere sikker" en en graviditets test!  hihi selvom det jo selvfølgelig ikke er dokumentation nok! 

hvad siger din mavefornemmelse så denne gang? (kan se at i også prøver 

jeg HÅBER jeg får ret! 

Anmeld

30. september 2011

M (:

Anonym skriver:

hehe ja det er altså lidt fedt at kunne sige "hva sagde jeg" 

det sagde jeg til min kæreste sidste gang jeg var gravid  og der var jeg endda førstegangs! 

jeg skal helt sikkert nok opdatere lørdag morgen 

og så håber jeg rigtig meget at du også snart kan stå med en positiv test!!! 

Ih, glæder mg til en update! og krydser fingre for, at du har ret (:

Åh der går desvære lidt tid endnu, da jeg liiiige skal være lidt tættere på at få min bachelor. Men måske vi så småt giver os i kast til sommer.. (:

Anmeld

30. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

ja Juni ville være SÅ dejlig en måned at have termin i! Vores første barn er et vinterbarn, så det ville passe helt perfekt! 

jeg har faktisk en clearblue liggende  meeen jeg må altså hellere vente... 

der er jo også "kun" 2 dage til! 

jeg vil da spændt vente på at høre om der er en lille spire hos jer om en uges tid! 

jeg skal helt sikkert nok ligge svaret herinde. men måske stadig ano, da vores familier ikk lige skal vide noget så tidligt. 

krydser alt hvad jeg kan og glæder mig til update

Anmeld

30. september 2011

Ann Christina

Jeg havde også på fornemmelsen, at jeg var gravid, men testede dog negativt... MEN MEN MEN, Jeg prøvede selvfølgelig igen et par dage efter, for jeg kunne ikke lægge tanken fra mig - den forbandede tis-pind MÅTTE da blive positiv - og det BLEV den, og nu er jeg i uge 6

Jeg  fingre for at der er gevindst! Håber det på dine vejne

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ih, glæder mg til en update! og krydser fingre for, at du har ret (:

Åh der går desvære lidt tid endnu, da jeg liiiige skal være lidt tættere på at få min bachelor. Men måske vi så småt giver os i kast til sommer.. (:

det er da også en rigtig fornuftig plan at have den eksamen i hus først! 

og så blir det jo spændene at se hvad der sket til sommer! 

uh IMORGEN skal jeg teste!!!! shit jeg er spændt!

jeg tror stadig på at den er der! 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

krydser alt hvad jeg kan og glæder mig til update

mange tak!

Håber virkelig også at vi får et positivt svar imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.