Opdate på: Hjælp mig piger! Jeg har så ondt i maven. :(:(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Linekocemba skriver:

Må lige tilføje at Hcg sagtens kan stige selvom fosteret er gået til. Desværre

Derfor er en scanning nødvendig

Ja tak, det regnede jeg også med. Det er mere om det kan falde når nu jeg stadig er "gravid"... Og om det så betyder der intet er. Eller om det så stiger igen senere?

Lægen sagde nemlig: Hvis du får taget blodprøver idag (torsdag) skal du komme ind igen mandag og få taget blodprøver, så kan vi lige nå det.

Men fik aladrig besekd om hvad det var de lige kunne nå-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja nu kommer jeg nok til at lyde som din svigermor....men da jeg var gravid med min søn begyndte jeg at bløde i uge 9....jeg blev scannet og der viste sig kun en foster sæk og madpakken som de kalder det, ingen foster eller hjerte blink...så fik taget blodprøve og målt tal som heller ikke var høje nok, så svaret var du vil sikkert opleven en sa inden for den næste uge imens måler vi dine tal og kontrol scanner om en uge...min tal steg stadig ikke så, så efter en uge hvor jeg ikke havde blødt mere, ville de kontrol scanne og give mig en ma....men på den scanning så de et lille foster med hjerte blink....de vurderede mig bare til at være 6 uger henne, hvordan ved jeg ikke, for jeg vidste præsis hvornår jeg havde haft min mens, og hvilke dage vi havde haft sex...og i dag har jeg den skønneste unge på 17 mdr, så måske kan der være en lille chance for dig...

Du lyder på ingen måde som min svigermor. Min svigermor er pushi og anstregnede.Og tror hun ved alt om min graviditet og vores sex liv, min æl osv. Solskinshistorier er altid velkomne. Og sikke en af slagsen. :')

Dog er jeg rimelig overbevist om at løbet er kørt.. Har ingen symptomer mere. Lige lidt ømme bryster men det kan jeg jo sagtens have fordi ejg jo stadig er "gravid"

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Den der med facaden kender jeg godt, sådan en har jeg også selv nemlig, og jeg er god til at bruge den, hvis jeg får brug for det hehe  Det er kun min mor, der kan gennemskue mig. Men man skal også passe på, at man ikke gemmer på for meget, for så går det pludseligt galt. Man kan gemme på noget, men ikke alt for meget. Det er bare SÅ godt, når man møder forståelse fra arbejdspladsen, specielt i sådanne situationer her. Så har man i hvert fald ikke dét, at skulle tumle med samtidig.

Din svigermor ja  det kan være hun tror hun opmuntrer dig ved at sige sådan. Men hmm jahh de der svigermødre er gode til at blande sig. Hvordan dælen kunne hun regne sig frem til, at du kun skulle være 5 uger henne? Altså det er nok du og din kæreste, der bedst ved det 

Det er bare SÅ godt at du har nogle gode veninder og en god kæreste, der er der for dig. Det betyder bare SÅ meget.

Og jeg er glad for at høre, at jeg kan hjælpe  Hvis du har spørgsmål omkring et eller andet vedrørende det her, så spørger du bare. Jeg har jo været hele møllen igennem selv.

Kender alt til også at gemme på for meget. Men jeg plejer da at klare den. Hold your head up high and work the shit out of you. Sådan holder jeg mig i live. haha...

Og ja, det blvier fint, så de finder en afløser istedet for jeg selv skal tænke på det osv.

Nej, det er ikke for at opmuntre, men for at mene anderledes end jeg. Hun er meget meningsfast så måtte nærmest råbe hende i hovedet for at sige: Du aner ikke en skid om den her graviditet. men fordi hun har været i behandling for 18 år siden tror hun det hele hænger sådan sammen endnu og at jeg har samme cyklus som hun havde der osv.

Hun mente at det var så langt jeg var henne. Måtte så fortælle hende at ejg var 8 uger henne men at fosteret jo så kun er 6 uger henne. Men det forstod hun jo ikke indtil jeg stod og råbte og sagde jeg ikke ville diskutere det med hende!

Og ja, vi ved helt klart bedst.

Anmeld

3. oktober 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Kender alt til også at gemme på for meget. Men jeg plejer da at klare den. Hold your head up high and work the shit out of you. Sådan holder jeg mig i live. haha...

Og ja, det blvier fint, så de finder en afløser istedet for jeg selv skal tænke på det osv.

Nej, det er ikke for at opmuntre, men for at mene anderledes end jeg. Hun er meget meningsfast så måtte nærmest råbe hende i hovedet for at sige: Du aner ikke en skid om den her graviditet. men fordi hun har været i behandling for 18 år siden tror hun det hele hænger sådan sammen endnu og at jeg har samme cyklus som hun havde der osv.

Hun mente at det var så langt jeg var henne. Måtte så fortælle hende at ejg var 8 uger henne men at fosteret jo så kun er 6 uger henne. Men det forstod hun jo ikke indtil jeg stod og råbte og sagde jeg ikke ville diskutere det med hende!

Og ja, vi ved helt klart bedst.

Hold da op for en svigermor  Det er da godt at du kan slå igennem overfor hende  Dem der tror de altid har ret, dem kan jeg blive ret irriteret over....for helt ærligt, ingen er fejlfri 

Hendes cyklus har da ikke noget med din at gøre hehe 

Nogen gange er jeg ret glad for at jeg ingen svigerforældre har 

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hold da op for en svigermor  Det er da godt at du kan slå igennem overfor hende  Dem der tror de altid har ret, dem kan jeg blive ret irriteret over....for helt ærligt, ingen er fejlfri 

Ja det er forfærdelige. Ihh og man kan bare ikke trænge igennem til dem.

Nej det har den nemlig ikke. Og er sikker på de har fundet ud af en del mere end de havde for 18 år siden.

Hehe, det kan jeg godt forstå. Men de er en del af pakken her og min kæreste er MORS DRENG så her kømper jeg mine egne kampe.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Så er der svar på blodprøverne. HCG tallet er faldene og kontrolscanningen er blevet rykket til fredag d. 7 istedet for mandag d. 10. Løbet er dog rimelig sikkert kørt og til scanningen skal vi så også snakke om det videre forløb.

Knuste drømme. Sikke dog en mavepumper!

Anmeld

4. oktober 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Så er der svar på blodprøverne. HCG tallet er faldene og kontrolscanningen er blevet rykket til fredag d. 7 istedet for mandag d. 10. Løbet er dog rimelig sikkert kørt og til scanningen skal vi så også snakke om det videre forløb.

Knuste drømme. Sikke dog en mavepumper!

Ja nu er det desværre en realitet  Det gør mig så ondt 

Godt at scanningen er blevet fremrykket. Så kan du nok få det foretaget i starten af næste uge. Jeg vil i hvert fald tænke på dig.

Og så håber jeg virkelig at du derefter meget hurtigt bliver gravid igen 

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ja nu er det desværre en realitet  Det gør mig så ondt 

Godt at scanningen er blevet fremrykket. Så kan du nok få det foretaget i starten af næste uge. Jeg vil i hvert fald tænke på dig.

Og så håber jeg virkelig at du derefter meget hurtigt bliver gravid igen 

Ja det må man sandelig sige det er! Tak

Ja det er dejligt. - håber manden nu kan få lavet hans fridag om til fredag istedet for mandag! Men mon ikke det går..

Om der så går et år før jeg bliver gravid! Vil bare gerne blive gravid med et levedygtig foster næste gang!

Hvor lang tid gik der inden i måtte prøve igen efter udskrabningen?

Anmeld

4. oktober 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja det må man sandelig sige det er! Tak

Ja det er dejligt. - håber manden nu kan få lavet hans fridag om til fredag istedet for mandag! Men mon ikke det går..

Om der så går et år før jeg bliver gravid! Vil bare gerne blive gravid med et levedygtig foster næste gang!

Hvor lang tid gik der inden i måtte prøve igen efter udskrabningen?

De plejer at sige, at det et bedst at man lige får en enkelt mens, inden man går igang igen, men der sker ikke noget ved at gå igang med det samme igen  Jeg har hørt at efter en abort er kroppen mere modtagelig for en graviditet. Så det skulle vist være nemmere at blive gravid lige efter.

Det skal nok blive levedygtigt næste gang....du kan da ikke være uheldigt 2 gange i træk 

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

De plejer at sige, at det et bedst at man lige får en enkelt mens, inden man går igang igen, men der sker ikke noget ved at gå igang med det samme igen  Jeg har hørt at efter en abort er kroppen mere modtagelig for en graviditet. Så det skulle vist være nemmere at blive gravid lige efter.

Det skal nok blive levedygtigt næste gang....du kan da ikke være uheldigt 2 gange i træk 

Okay. Jamen vi kan vel bare hygge uden henblik på graviditet og så kommer den vel når den kommer. Denne graviditet var en effekt af at jeg smed p-pillerne d. 30 juni. Så man må sige det gik pænt stærkt der..Vi håber man ønsker bare det bedste..

Nej det vil jeg da ikke håbe! Men det er set før desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.