Carina1977 skriver:
Den der med facaden kender jeg godt, sådan en har jeg også selv nemlig, og jeg er god til at bruge den, hvis jeg får brug for det hehe
Det er kun min mor, der kan gennemskue mig. Men man skal også passe på, at man ikke gemmer på for meget, for så går det pludseligt galt. Man kan gemme på noget, men ikke alt for meget. Det er bare SÅ godt, når man møder forståelse fra arbejdspladsen, specielt i sådanne situationer her. Så har man i hvert fald ikke dét, at skulle tumle med samtidig.
Din svigermor ja
det kan være hun tror hun opmuntrer dig ved at sige sådan. Men hmm jahh de der svigermødre er gode til at blande sig. Hvordan dælen kunne hun regne sig frem til, at du kun skulle være 5 uger henne? Altså det er nok du og din kæreste, der bedst ved det 
Det er bare SÅ godt at du har nogle gode veninder og en god kæreste, der er der for dig. Det betyder bare SÅ meget.
Og jeg er glad for at høre, at jeg kan hjælpe
Hvis du har spørgsmål omkring et eller andet vedrørende det her, så spørger du bare. Jeg har jo været hele møllen igennem selv.
Kender alt til også at gemme på for meget.
Men jeg plejer da at klare den.
Hold your head up high and work the shit out of you.
Sådan holder jeg mig i live.
haha...
Og ja, det blvier fint, så de finder en afløser istedet for jeg selv skal tænke på det osv. 
Nej, det er ikke for at opmuntre, men for at mene anderledes end jeg.
Hun er meget meningsfast så måtte nærmest råbe hende i hovedet for at sige: Du aner ikke en skid om den her graviditet. men fordi hun har været i behandling for 18 år siden tror hun det hele hænger sådan sammen endnu og at jeg har samme cyklus som hun havde der osv. 
Hun mente at det var så langt jeg var henne. Måtte så fortælle hende at ejg var 8 uger henne men at fosteret jo så kun er 6 uger henne. Men det forstod hun jo ikke indtil jeg stod og råbte og sagde jeg ikke ville diskutere det med hende!
Og ja, vi ved helt klart bedst.