Carina1977 skriver:
Ja hvis hcg er faldet og en evt. scanning viser, at der fortsat ikke er sket nogen udvikling med fostret, så må man konkludere, at der ikke er noget at gøre.
11 dage virker også som længe
Jeg synes de 11 dage jeg ventede fra første scanning og så indtil udskrabningen, var nogle meget hårde dage.
Jeg kender godt til det med chokket....jeg husker også meget lidt fra den dag. Det eneste jeg husker, var deres falske forhåbninger til mig, mens man samtidig kunne mærke at de havde medlidenhed med mig. Jeg vidste da godt at løbet var kørt, og så vil man bare have det overstået, så man kan komme videre.
Jeg håber du har en god kæreste, der er der for dig....for det er ret hårdt lige bagefter.
Og kram til dig.....det er dælme ikke rart det her 
Ja det må man. Det er en mega hård tid. en Speciel/underlig tid Man går fra at være så smilende, strålende, lykklig, glad til at være så frustreret, grå, irritabel, med mega humørsvingninger.
Ja, synes også det er længe. Og glæder mig bare til at få vished og komme videre. Selvom jeg nu godt ved hvad klokken har slået... Jeg føler mig på INGEN måde gravid!
Jeg havde en tæt veninde med. Hun vidste godt at jeg ikke helt havde "forstået" situationen. Det kunne hun tydeligt mærke på mig. Men hunvidste også at når jeg kom hjem, så ville følelserne få frit spil og det fik de i 2 dage. Var igennem hele det negative følelsesregistre.
Og jeg har det på samme måde. Falske forhåbninger og medlidende blik. ARGH. Som om fosteret lever. Jeg ved jo ligesom hvad kan lade sig gøre.Hvornår vi har haft sex osv. Selvfølgelig kan det var en langsom starter, men altså en der starter 4 uger senere end beregnet. ej vel. 
Og jeg er så træt af folk (svigermor) der siger jeg ikke må tage sorgerne på forskud, for hvad hun kan regne var jeg altså kun 5 uger henne i torsdags. ARRRRRH Pis nu af. Undskyld mig...
Imorgen blvier en speciel dag. Det var der jeg skulle have lavet vandrejournal. jeg skulle endelig have papir på min graviditet. Endelig nåede jeg 1. milepæl. Men nu er tiden aflyst......
Jeg har en rigtig god kæreste. :') Og nogen rigtig gode veninder der kan gennemskue mig på trods af mine ellers fantastiske facader. Og en arbejdsplads der helt sikkert kommer til at forstå mig hvis det skulle blive nødvendigt at fortælle dem om det pga. mit humør efterfølgende. osv.
Taaak. Du er simpelthen en så god hjælp.