Opdate på: Hjælp mig piger! Jeg har så ondt i maven. :(:(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Anonym trådstarter

Ann87 skriver:

Håber alt er som det skal være med den lille spire!

Stort 

Taak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

sender de største og varmeste krammer til dig

Taak.

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Du skal vist lige have en krammer 

Håber alt er ok på mandag

Taak..

Det håber vi også...

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Sender dig et kæmpe knus!!! Godt du kom til læge... Knus knus knus

Taaak.

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

babyMark skriver:

Pyha sikke en træls udvikling. Håber det bedste!

Ja, det var desværre ikke lige den drejning jeg troede dagen skulle tage da jeg stod op imorges.

Men sådan er livet så uforudsigeligt.

Tak..

Anmeld

30. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hej piger.
Her kommer den lovede opdate på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/136756pi1/graviditet/hjaelp-mig-piger-jeg-har-saa-ondt-i-maven--.aspx

Jeg tog til lægen kl. 11 og regnede egentlig emd jeg bare skulle over og have konstanteret at det var forstoppelse. Smerterne er blevet mindre. DA jeg kommer derover skal jeg aflevere en urintest. Graviditetstesen siger STADIG POSITIV: Og emget endda. Nå men min læge vurdere at smerterne er underlige og at jeg har skreget af smerter kan ikke være godt så hun sender mig til AKUT scanning.

Jeg kommer til scanning kl 13.00 og bliver undersøgt indvenidig og scannet indvendig.
Svaret herpå lyder: Du er ikke 7-8 uger henne som beregnet. Lægen kan se en graviditet men enten er jeg meget tidlig gravid ellers vokser den ikke og er måske gået til grunde.

Jeg fik taget blodprøver, hvilket jeg skal igen på mandag for at se om hcg niveauet falder eller hvad det gør. (Mandag var ellers en dag jeg glædede mig til fordi det var der jeg oprindeligt skulle have lavet vandrejournal. Det skal jeg så ikke, da de jo ikke mener jeg er så langt henne. )

Og d. 10/10 skal jeg så til kontrolscanning... Alt i alt tog "forstoppelsen" en meget træls drejning og jeg ved sku egentlig ikke hvordan jeg har det. Føler mig mere eller mindre lidt til grin og hader at stå med så stor en uvished.

Dog heller jeg mest selv til at det er gået til grunde da jeg ikke kan få det til at passe med at jeg KUN er 4-5-6 uger henne. Havde sidste mens dag d. 2/8, testede positiv d. 3/9, kæresten og jeg sexede IKKE fra d. 19/8-10/9 pga. operation osv. 

Så det hele er meget, meget underligt for mig...

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, måske bare komme med en mindre god beretning om noget jeg troede var INGENTING!...

Hvis du læste det hele. Så tak.

Åhh det var faktisk det jeg frygtede, men jeg ville ikke skrive noget, for jeg ville ikke gøre dig nervøs 

Jeg havde akkurat de mavesmerter du skrev om i dit andet indlg, dengang hvor jeg havde et dødt foster inde i mig, som var gået til grunde i 6. uge.

Jeg håber at det blot viser sig, at du er kortere henne end beregnet. Jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet kan for dig 

Anmeld

30. september 2011

SussieThyssen

Der er ikke så meget at sige, men du får et kærligt knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Åhh det var faktisk det jeg frygtede, men jeg ville ikke skrive noget, for jeg ville ikke gøre dig nervøs 

Jeg havde akkurat de mavesmerter du skrev om i dit andet indlg, dengang hvor jeg havde et dødt foster inde i mig, som var gået til grunde i 6. uge.

Jeg håber at det blot viser sig, at du er kortere henne end beregnet. Jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet kan for dig 

Jeg vil bare gerne have det ud så vi kan komme videre.

Jeg er helt indforstået med det er gået til. Det forklare en del og der er ingen udregninger der kan passe med at jeg kun er 4 uger henne!

Synes det er helt umenneskeligt at skulle gå 1,5 uge endnu med et forster der er gået til inden vi får 100% svar når det allerede er 4 uger siden det skete.

Tak for omsorgen.

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er ikke så meget at sige, men du får et kærligt knus.

Kærligst
Sussie

Tak..

Anmeld

30. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg vil bare gerne have det ud så vi kan komme videre.

Jeg er helt indforstået med det er gået til. Det forklare en del og der er ingen udregninger der kan passe med at jeg kun er 4 uger henne!

Synes det er helt umenneskeligt at skulle gå 1,5 uge endnu med et forster der er gået til inden vi får 100% svar når det allerede er 4 uger siden det skete.

Tak for omsorgen.

Jeg kan sagtens følge dig i det. Jeg måtte også vente et stykke tid, inden jeg kunne få det fjernet. De ville nemlig være helt sikre på, at jeg ikke bare var kortere henne. Men her vidste jeg med garanti at det var slut pga. tidspunktet jeg havde testet positivt 

Jeg kan godt forstå du bare vil videre, og jeg håber du lynhurtigt bliver gravid igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.