Anonym skriver:
Hej piger.
Her kommer den lovede opdate på denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/136756pi1/graviditet/hjaelp-mig-piger-jeg-har-saa-ondt-i-maven--.aspx
Jeg tog til lægen kl. 11 og regnede egentlig emd jeg bare skulle over og have konstanteret at det var forstoppelse. Smerterne er blevet mindre. DA jeg kommer derover skal jeg aflevere en urintest. Graviditetstesen siger STADIG POSITIV: Og emget endda. Nå men min læge vurdere at smerterne er underlige og at jeg har skreget af smerter kan ikke være godt så hun sender mig til AKUT scanning.
Jeg kommer til scanning kl 13.00 og bliver undersøgt indvenidig og scannet indvendig.
Svaret herpå lyder: Du er ikke 7-8 uger henne som beregnet. Lægen kan se en graviditet men enten er jeg meget tidlig gravid ellers vokser den ikke og er måske gået til grunde. 
Jeg fik taget blodprøver, hvilket jeg skal igen på mandag for at se om hcg niveauet falder eller hvad det gør. (Mandag var ellers en dag jeg glædede mig til fordi det var der jeg oprindeligt skulle have lavet vandrejournal. Det skal jeg så ikke, da de jo ikke mener jeg er så langt henne.
)
Og d. 10/10 skal jeg så til kontrolscanning... Alt i alt tog "forstoppelsen" en meget træls drejning og jeg ved sku egentlig ikke hvordan jeg har det. Føler mig mere eller mindre lidt til grin og hader at stå med så stor en uvished.
Dog heller jeg mest selv til at det er gået til grunde da jeg ikke kan få det til at passe med at jeg KUN er 4-5-6 uger henne. Havde sidste mens dag d. 2/8, testede positiv d. 3/9, kæresten og jeg sexede IKKE fra d. 19/8-10/9 pga. operation osv.
Så det hele er meget, meget underligt for mig...
Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, måske bare komme med en mindre god beretning om noget jeg troede var INGENTING!...
Hvis du læste det hele. Så tak. 
Åhh det var faktisk det jeg frygtede, men jeg ville ikke skrive noget, for jeg ville ikke gøre dig nervøs 
Jeg havde akkurat de mavesmerter du skrev om i dit andet indlg, dengang hvor jeg havde et dødt foster inde i mig, som var gået til grunde i 6. uge.
Jeg håber at det blot viser sig, at du er kortere henne end beregnet. Jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet kan for dig