Hjælp mig piger, jeg har så ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Åhhh hvor fantastisk historie;-)) dejligt at læse bliver helt rørt;-))

Ja det eren lidt fantastisk og pudsig historie. Nu skal bette nøvs bare blie i mors mave og vokse sig stor og stærk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mauser.

Jeg kender det, havde det selv i starten af min graviditet .. ! det er ikke særlig spændende, var jeg dig, ville jeg nok prøve afførings middel, man kan få nogle man gerne må tage som gravid på apoteket og som ikke er vane dannende ..

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg kender det, havde det selv i starten af min graviditet .. ! det er ikke særlig spændende, var jeg dig, ville jeg nok prøve afførings middel, man kan få nogle man gerne må tage som gravid på apoteket og som ikke er vane dannende ..

Mange tak. Nej det er nemlig ikke særlig sjovt. Jeg vil prøve at høre apoteket ad om det aff middel.

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Ja det eren lidt fantastisk og pudsig historie. Nu skal bette nøvs bare blie i mors mave og vokse sig stor og stærk.

Det skal den nok, super fin;-)) så ska du bare lige af med det der drilske forstoppelse;-)) knuser

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det skal den nok, super fin;-)) så ska du bare lige af med det der drilske forstoppelse;-)) knuser

Jaa. Ja det skal jeg. hehe

Anmeld

28. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Mange tak. Nej det er nemlig ikke særlig sjovt. Jeg vil prøve at høre apoteket ad om det aff middel.

Det hjalp mig, alt det med mad varer og væske drikke gjorde bare at det hele blev værre og hjalp mig ikke det mindste desværre.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Det hjalp mig, alt det med mad varer og væske drikke gjorde bare at det hele blev værre og hjalp mig ikke det mindste desværre.

Ja, har heller ikke selv haft held med det tidligere. det er bare som om det hober sig mere op.

Anmeld

28. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Ja, har heller ikke selv haft held med det tidligere. det er bare som om det hober sig mere op.

Præcis (;

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Ville bare lige smide en hurtig opdate:

Jeg har her til morgen ringet til lægen og fortalt om smerterne og hvad jeg har gjort for at fremkalde afføring. Hun spurgte om jeg har blødt, hvilket jeg har søndag/mandag men det var MEGET lidt og efter sex så regnede da bare med det var et bristet blodkar. Nå men hun vil meget gerne se mig i dag så de lige kan få tjekket. Det har jeg det egentlig sådan lidt ambivalent med eftersom jeg egentlig bare ville ringe og høre hvilken aff. middel de ville anbefale. Men selvfølgelig er det også fint lige at blive tjekket om alt er ok.
Jeg er helt rolig, manden der imod er så bange for det går galt, fordi han har hørt på min smerter.

Det er nu "dejligt" at se ham sådan for så ved man at han er der og bekymre sig.
Jeg kommer selvfølgelig med opdate når jeg har været ved lægen.

Anmeld

29. september 2011

MiaLarsen

hvis du bliver ved med og have rigtig rigtig ondt skal du nok tage til lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.