Hjælp mig piger, jeg har så ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

ano14316

Tak for rådene. Jeg ahr været forstoppet siden 5+,men ikke i dette omfang. HOLD NU KÆFT.

Tag for rog ang. morgenmad/ffrokost. Jeg spiser rigtig meget blandet frugt..

Herognu virkningen virker ikke på mig. Har spist 4 blommer allerede i dag og der sker intet. igår spiste jeg både blommer og netariner. INTET.

Tak for det.

nej det er jo det hvis du er helt forstoppet, så kan det jo ikke komme ned og virke der hvor problemet er.. så er det kun vand og motion tilbage..

lidt mere desperate råd.

den her er lidt klam, men det kan få det til at glide, det er jo lidt forskelligt hvor forstoppelsen sidder, men hvis du har det som om at det er lige på vej ud, så kan du smøre med madolie, det kan få det til at glide lidt nemmere.

Jeg har en ting til der kan hjælpe.. men har virkelig ikke lyst til at skrive det her.. så send mig en PB hvis det er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

babymus77

ano14316 skriver:

Man må altså under ingen omstændigheder tage klyx!

ikke uden der har været en læge indover... det kan virke vefremkaldende.. og ts er 8 uger henne og stadig i den periode hvor man skal passel ekstra på.. 

vedr. lactulose står der på apoteket.dk:" kan om nødvendigt anvendes" Så jeg ville nok lige tjekke med jordemoder eller læge inden jeg tog det..

Rolig rolig søde ven!! Jeg anede ikke man ikke måtte tage det!! Heldigvis så kan apoteket også vejlede hvis man (som jeg ikke vidste) og hvad man må tage! Jeg tænkte faktisk bare at man ku tá en fra apoteket og tænkte ikke lige ord forskel men nærmere anvendelse!!!

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

nej det er jo det hvis du er helt forstoppet, så kan det jo ikke komme ned og virke der hvor problemet er.. så er det kun vand og motion tilbage..

Drikker massere af vand. og har prøvet at få rystet lidt i tarmene og hoppet lidt rundt, men det gør for sindssygt ondt..

Skal på job senere, så der kommer jeg til at være en del aktiv. Så forhåbentlig det kan sætte lidt gang i det..

Tak for hjælpen.

Anmeld

28. september 2011

ano14316

babymus77 skriver:

Rolig rolig søde ven!! Jeg anede ikke man ikke måtte tage det!! Heldigvis så kan apoteket også vejlede hvis man (som jeg ikke vidste) og hvad man må tage! Jeg tænkte faktisk bare at man ku tá en fra apoteket og tænkte ikke lige ord forskel men nærmere anvendelse!!!

hehe ej undskyld det var ikke for at dunke dig i hovedet.. ville bare være sikker på det blev læst

Sorry.. 

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Tak for svar. Havde slet ikke overvejet at tage nogen midler, da jeg ikke troede det var så alvorligt.
Førhen når jeg havde menstruation var jeg også forstoppet i den periode. Og lige nu passer det jo med at jeg sulle have haft min mens for anden gang. SÅ troede bare det var endnu en omgang, men hold kæft det tager til i smerter.

Din stakkel det gør max ondt:-( håber du snart får "hul igennem" og får en mere normal aff;-)

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Din stakkel det gør max ondt:-( håber du snart får "hul igennem" og får en mere normal aff;-)

Det gør det bestemt også.
Men tak fordi du tog dig tid til at give mig råd. Håber at komme oven på og få nogen redskaber til ikke at blive så forstoppet igen igennem graviditeten for så blvier det da ikke særlig sjov.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

lidt mere desperate råd.

den her er lidt klam, men det kan få det til at glide, det er jo lidt forskelligt hvor forstoppelsen sidder, men hvis du har det som om at det er lige på vej ud, så kan du smøre med madolie, det kan få det til at glide lidt nemmere.

Jeg har en ting til der kan hjælpe.. men har virkelig ikke lyst til at skrive det her.. så send mig en PB hvis det er.. 

Føler på ingen måde det er ved st komme ud.

Det gjorde jeg lidt igår men der fik jeg også lidt ud. Ikke meget, men lidt..

Du skulle bare have skrevet anonymt . hehe.

Måsk jeg skriver til dig på et senere tidspunkt. Da graviditeten ikke er kommet ud på baby.dk endnu .

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Det gør det bestemt også.
Men tak fordi du tog dig tid til at give mig råd. Håber at komme oven på og få nogen redskaber til ikke at blive så forstoppet igen igennem graviditeten for så blvier det da ikke særlig sjov.

Smiler, når jeg forhåbentlig bliver gravid igen, så har du en masse gode råd til mig smiler;-)) men kan du så drik det skide sveske juice det hjælper!!! Bare godt koldt og ned med det;-)) ønsker dig den bedste graviditet;-)) når du ikke er anonym mere så gi lyd;-)

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Smiler, når jeg forhåbentlig bliver gravid igen, så har du en masse gode råd til mig smiler;-)) men kan du så drik det skide sveske juice det hjælper!!! Bare godt koldt og ned med det;-)) ønsker dig den bedste graviditet;-)) når du ikke er anonym mere så gi lyd;-)

Ja det håber jeg at jeg har. Skal nok få drukket det sveskejucie, håber det kan få tømt det hele.

Tak for det. Ønsker du snart bliver gravid. Kan afsløre for dig at jeg er TS- anonym0404 på testlisterne fra august og september - Blev jo så nødt til at slette mig på septemberlisten (med teste dag. d. 27 sep) igen da jeg jo stod med en positiv alligevel d. 3 september. hehe.
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse mandag d. 3 okt så regner med at afsløre mig tirsdag d. 4 når jeg er 9+0.

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Ja det håber jeg at jeg har. Skal nok få drukket det sveskejucie, håber det kan få tømt det hele.

Tak for det. Ønsker du snart bliver gravid. Kan afsløre for dig at jeg er TS- anonym0404 på testlisterne fra august og september - Blev jo så nødt til at slette mig på septemberlisten (med teste dag. d. 27 sep) igen da jeg jo stod med en positiv alligevel d. 3 september. hehe.
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse mandag d. 3 okt så regner med at afsløre mig tirsdag d. 4 når jeg er 9+0.

Jeps sku ha mens lørdag kom søndag, aldrig gjort før!! Blødte godt to dage kun!!! Stadig pms ondt i bryster og de største tude ture!!! Hehe 7 gang mens efter p piller!!! Øvv øvvv men kommer nok en dag!!! Dejligt bebs snød dig;-)) jeg har lige meldt mig på test liste oktober måned, og håber det er lykkens gang;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.