Hjælp mig piger, jeg har så ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Jeg er 8 uger henne og har sååå ondt i maven. Ikke underlivet men maven.

Jeg har været meget forstoppet de sidste par dage, har dog som smerterne tog til tidligere været på toilet. Nu ehar jeg altså bare mega, mega ondt. Kan ikke være nogen steder...

HJÆLP, hvad kan jeg gøre så smerten går over.???? andet end sveskedrik, daddel og figen,. JEg kan ikke lide dette nemlig.

Er der nogen der har erfaring me ddette?

På forhånd tak...

Samme situation her, altså med forstoppelsen. Så irriterende. Når jeg har ondt i maven og det sidder i den øverste del hjælper det er at ligge udstrakt på maven. Massage på lænden kan også hjælpe.

Ellers masser af vand evt tørrende abrikoser hvis du kan lide det, masser af frugt evt vindruer. Plejer at hjælpe her. Kan du lige kål? Lav evt kål og kød (altså hakket oksekøb krydret tilsat hakket kål i en gryde - evt med soya)

Håber det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeps sku ha mens lørdag kom søndag, aldrig gjort før!! Blødte godt to dage kun!!! Stadig pms ondt i bryster og de største tude ture!!! Hehe 7 gang mens efter p piller!!! Øvv øvvv men kommer nok en dag!!! Dejligt bebs snød dig;-)) jeg har lige meldt mig på test liste oktober måned, og håber det er lykkens gang;-))

Lykken skal nok tilsmile jer igen en dag. Det er jeg sikker på. Det tager desværre bare længere for nogen. Men håber den er der for jer i oktober.

Ja om vi blev snydt. PUUHA. Det var lige den måned det ikke skulle ske pga. en operation. - vi havde faktisk prøvet at undgå det lidt. Testede for sjov efter ægløsnig så vi kunne se hvor den ca. lå til næste måned, fik aldrig en positiv æl-test. Testede negativ 1 dag efter testdag, blev opereret og testede så positiv to dage efter. 4 dage efter testdag. :O

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Samme situation her, altså med forstoppelsen. Så irriterende. Når jeg har ondt i maven og det sidder i den øverste del hjælper det er at ligge udstrakt på maven. Massage på lænden kan også hjælpe.

Ellers masser af vand evt tørrende abrikoser hvis du kan lide det, masser af frugt evt vindruer. Plejer at hjælpe her. Kan du lige kål? Lav evt kål og kød (altså hakket oksekøb krydret tilsat hakket kål i en gryde - evt med soya)

Håber det hjælper

Tak for det. Vi har også termin i samme måned. Glæder mig til at kunne tilkendegive mig i majgruppen.

Ja det er MEGET i øverste del jeg har ondt og så går det faktisk ned gennemmaven og ender i den ene side i underlivet.

Orh havde slet ikke tænkt på KÅL! Det må jeg prøve.
Mange tak.

Anmeld

28. september 2011

ano14316

Føler på ingen måde det er ved st komme ud.

Det gjorde jeg lidt igår men der fik jeg også lidt ud. Ikke meget, men lidt..

Du skulle bare have skrevet anonymt . hehe.

Måsk jeg skriver til dig på et senere tidspunkt. Da graviditeten ikke er kommet ud på baby.dk endnu .

jeg skal nok lade være at sladre hvis det.. 

Men ellers sådan som du har det, så synes jeg du skal ringe til din læge.. 

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

jeg skal nok lade være at sladre hvis det.. 

Men ellers sådan som du har det, så synes jeg du skal ringe til din læge.. 

* ulækre Detaljer forekommer*

Jeg er lige kommet af med lidt. UH det var godt. Tror de 10 blommer og 3 nektariner nu hjalp med masser af vand/smørelse og hoppen rundt.

Det lettede da ldit ihvertfald og smerten aftager stille og roligt...

Anmeld

28. september 2011

ano14316

Anonym skriver:

* ulækre Detaljer forekommer*

Jeg er lige kommet af med lidt. UH det var godt. Tror de 10 blommer og 3 nektariner nu hjalp med masser af vand/smørelse og hoppen rundt.

Det lettede da ldit ihvertfald og smerten aftager stille og roligt...

ej det er dejligt at høre...! mine tanker er virkelig hos dig!

1. gang jeg var forstoppet, var før jeg blev gravid.. der tog det 8 dage før det kom noget.. 

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

ej det er dejligt at høre...! mine tanker er virkelig hos dig!

1. gang jeg var forstoppet, var før jeg blev gravid.. der tog det 8 dage før det kom noget.. 

Tak.
Puuha 8 dage. Det kunne jeg ikke overleve tror jeg ikke.
Her har det været 5 dage og kom jo så af med lidt igår og idag. Så tænker jeg alligevel tager et glas sveskejucie senere så det forhåbentlig kan skylle helt igennem.

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Lykken skal nok tilsmile jer igen en dag. Det er jeg sikker på. Det tager desværre bare længere for nogen. Men håber den er der for jer i oktober.

Ja om vi blev snydt. PUUHA. Det var lige den måned det ikke skulle ske pga. en operation. - vi havde faktisk prøvet at undgå det lidt. Testede for sjov efter ægløsnig så vi kunne se hvor den ca. lå til næste måned, fik aldrig en positiv æl-test. Testede negativ 1 dag efter testdag, blev opereret og testede så positiv to dage efter. 4 dage efter testdag. :O

Havde du ingen mens?? Jeg testede også negativ lørdags på testdagen og troede så hehe, fordi det ikk kom lørdag men først søndag!!! :-) testede ikk mere da det jo kom!!! Blødte kun to dage!! Og så pist væk!!

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Havde du ingen mens?? Jeg testede også negativ lørdags på testdagen og troede så hehe, fordi det ikk kom lørdag men først søndag!!! :-) testede ikk mere da det jo kom!!! Blødte kun to dage!! Og så pist væk!!

Nej havde ingen mens. Skulle jeg have haft d. 30, det kom ikke. TÆnkte så det kunne være p-pillestoppet der rodede med min cyklus, men tog så en test d. 31 som var negativ. blev opereret d. 1. stadig ingen mens, men igen det kunne jo være p-pillestoppet. Troede på ingen måde jeg var gravid. Havde ingen symptomer troede jeg. For jeg troede at alle de symptomer jeg havde skyldtes operationen og narkosen. Men tog så en test d. 3 om morgenen. glemte den lidt. Denv ar svagtpositiv men var i tvivl om jeg havde afløst den inden for tiden. ejg gik i seng igen. omkring kl 12.30 tog jeg så tre teste mere . Alle tre POSITIVE!!! 2 af dem meget positive. Den sidste var sådan en som ejg havde teste negativ på d. 31. FUUUUUCK tænkte jeg. Manden var i bad så han hørte jo bare et råb og mig sige: Nej'nej'nej det kan da ikke passe, den er der sku. Han blev helt forfjamsket. hehe

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Nej havde ingen mens. Skulle jeg have haft d. 30, det kom ikke. TÆnkte så det kunne være p-pillestoppet der rodede med min cyklus, men tog så en test d. 31 som var negativ. blev opereret d. 1. stadig ingen mens, men igen det kunne jo være p-pillestoppet. Troede på ingen måde jeg var gravid. Havde ingen symptomer troede jeg. For jeg troede at alle de symptomer jeg havde skyldtes operationen og narkosen. Men tog så en test d. 3 om morgenen. glemte den lidt. Denv ar svagtpositiv men var i tvivl om jeg havde afløst den inden for tiden. ejg gik i seng igen. omkring kl 12.30 tog jeg så tre teste mere . Alle tre POSITIVE!!! 2 af dem meget positive. Den sidste var sådan en som ejg havde teste negativ på d. 31. FUUUUUCK tænkte jeg. Manden var i bad så han hørte jo bare et råb og mig sige: Nej'nej'nej det kan da ikke passe, den er der sku. Han blev helt forfjamsket. hehe

Åhhh hvor fantastisk historie;-)) dejligt at læse bliver helt rørt;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.