Jeg har ikke læst nogle svar i den her tråd, men har læst ekspertens svar...
Og jeg synes faktisk at det hun har skrevet er ok... Hun forsøger at tænke lidt for den her unge pige (Og ja, nu bliver i sikkert sure) fordi det ikke rigtig virker som om hun selv gør...
FORKLARING: Eksperten kan som mange af jer, tro at denne pige mener kontant hjælp, hvilket selvfølgelig ikke er et udgangspunkt man bør tage når man planlægger børn... Pigen kan sagtens mene at det er de børnepenge vi ALLE sammen får hver trejde måned... Dette er jo uvidst... Men hvis det er det første, er jeg ganske enig med ekspertsvaret og havde nok sagt det på samme måde.
Det kan godt være det lyder fordømmende at sige det ikke er lykken at blive ung mor... But let's face it... Man har lidt mere overskud til at blive mor, far, baby, vovhund og volvo når man er lidt ældre, har færdiggjort sin uddannelse og fået et godt stabilt job. Ikke dermed sagt at man ikke kan have et dejligt liv som ung mor og man kan finde ud af at lade være med at gå i byen hver/hveranden/trejde weekend, at man kan blive hjemme istedet for at løbe hornene af sig og blive sammen med den mand man har lavet et barn med... Men altså... Som sytten årig så er ens krop stadig styret af hormoner og ja, prøv at have fortalt mig det som sytten årig og jeg havde sagt det var løgn, men det er det jo ikke... Statistisk set så er det mere sansynligt at man finder en mand man kan være sammen med, 4-ever, når man er ældre og IKKE er styret af hormoner og tanker der myldrer rundt i hovedet på én.
Jeg ville selv gerne have været ung mor, men jeg er faktisk ret glad for at jeg har ventet alligevel... Det er en hård omgang, SELV som voksen og man går glip af en masse ting som kan virke rigtig surt at gå glip af når man ikke har prøvet tingene før, hvilket man statistisk set har jo ældre man er... 
Jeg prøver SÅ meget ikke at støde nogle, men det gør jeg sikkert! I skal bare vide at jeg er på begge hold og er helt klart af den mening at man kan være en SUPER mor som 16-17-18 og 19 årig og nogle gange bedre end én på 20 og derover.... Men ja, man går glip af en masse ting, men igen, så får man jo så mange ting til gengæld når man bliver moar! 
Anmeld