Anonym skriver:
Tusind tak for mine tanker
Jeg føler ikke han er et mærkeligt barn, men jeg er dybt misundelig på folk der har børn der sover igennem fra de er 3 måneder eller lig. Det må jeg sige.
Desværre er det allerede sådan, at han sover i vores seng, da vi først havede indtryk af, at han havde brug for mere trykhed fra os. Det hjælper ikke desværre og ej heller hjælper det at vi ligger der sammen med ham her i tiden(det har det gjort før hen)
Tror vitterligt ikke jeg har for høje forventninger til hvordan han skal sove desværre. Men at vågne 6-8 gange hver nat når man er 11½ måned, det mener jeg er for meget
Jeg ved ikke om 'det er for meget' at vågne 6-8 gange hver nat når man er 11½mdr gammel. 'for meget' målt i forhold til hvad? Andre børn der sover bedre? eller andre børn der sover dårligere.. Men et er sikkert: Man bliver fuldstændig vanvittig som mor!!! Det kan virkelig drive én rigtig langt ud.
Mine børn sov ekstremt dårligt fra 7-13 mdr alderen, og det galdt dem alle tre, -og de vågnede også de der 6-8 gange. Tit har jeg troet at det var nat-amningen der ødelagde deres nattesøvn, men det var det nu ikke. Jeg har desværre ingen gode råd, men jeg kan tydelig huske følelsen af at være desperat, magteløs, træt, ked af det osv. Jeg kan huske at vores midterste barn kun kunne falde isøvn igen hvis jeg sad op med ham, og rokkede frem og tilbage. Men det kunne tage laaaaang laaaaang tid før han sov. Ih, hvor var jeg ved at blive vanvittig!!!! -og mange spurgte om: Hvorfor lader du ikke bare være? Du vænner ham jo til at falde i søvn på den måde.
Det gjorde jeg jo heller ikke for min fornøjelsesskyld, men man kan godt blive drevet derud hvor man gør 'mærkelig' ting, bare i håbet om at måtte få lidt søvn selv!
Du skriver at jeres søn desværre allerede sover inde hos jer. Hvorfor er det 'desværre'?
Anmeld