Føler mig utilstrækkelig og som en dårlig mor :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Jeg vil ikke komme med en lang smøre, men blot anbefale dig en bog som jeg har haft rigtig god nytte af. Hvis ikke du kan/vil købe den har de den på mange biblioteker. Den giver nogle rigtig gode redskaber til hvordan man "nænsomt" lærer sit barn at sove igennem!

Elizabeth Pantley. Sov igennem uden gråd.

Tak, den vil jeg prøve at kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Nessie

Anonym skriver:

Igen tusind tak for dine svar. Det er bare så hårdt i længden ikke at sove ordenligt

Jeg er blevet bekendt med noget der hedder kiss kid syndrom i dag, og 8 ud af 10 symptomer på dette har min søn, så vi har besluttet at tage kontakt til en kiropraktor i morgen og se hvad de har at sige til det

Jeg har brugt din putte teknik her til aften, det tog mig 40 min men så sov han også. Godt nok i vores seng, men da vi skal flytte i weekenden vælger jeg, at tage den store kamp når vi er flyttet.

Det er rigtig hårdt.
I øjeblikket kæmper vi for at få Daniel til at sove om natten. Han har hånd-, fod- og mundsyge og er voldsomt plaget af blister i munden, så han vågner utroligt mange gange om natten, og græder fordi han har ondt, og det smertestillende virker desværre ikke ret godt. Så vi går lit rundt som zombier i øjeblikket

Jeg har aldrig hørt om Kiss Kidd syndromet før, men jeg håber da næsten at det er dét, din søn har, så I kan få en afklaring på, hvorfor han sover så dårligt, og der kan gøres noget ved det.

Med ønsket om en hurtigere putning i aften, og en god nattesøvn herfra

Anmeld

29. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Han står op mellem 6.30 og 7.00 ca. Kommer først ud af sove ved 10.00-10.30 tiden. Sover for det meste 1 timer her. Så er han vågen sammen med de andre små i middagsstunden hvor de store sover eller er på legepladsen og sover igen fra ca. 14.00-14.30 tiden og 45-90 min frem. Kommer i seng til natten ved 19.00 tiden. Nogle gange 18.30 nogle gange 19.30 alt efter hvor længe han har sovet ved den sidste lur

for mig lyder det til at han er helt ude af sove kurs... en helt forkert rytme...

Jeg ville ændre på tiderne så de blev mere faste og ikke sove til middag først om eftermiddag... men kl. 12

majbritt

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

for mig lyder det til at han er helt ude af sove kurs... en helt forkert rytme...

Jeg ville ændre på tiderne så de blev mere faste og ikke sove til middag først om eftermiddag... men kl. 12

majbritt

Jamen han er jo kun 11 måneder... er det ikke meget normalt at sove 2 gange der? Har er først for 1½ måneds tid siden gået fra 3 lure til 2.

Kan slet ikke forestille mig hvordan jeg skal kunne trække ham helt til middag før han må sove

Anmeld

29. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jamen han er jo kun 11 måneder... er det ikke meget normalt at sove 2 gange der? Har er først for 1½ måneds tid siden gået fra 3 lure til 2.

Kan slet ikke forestille mig hvordan jeg skal kunne trække ham helt til middag før han må sove

Nej nej den skal han ikke undvære... mener bare hans tider er fuldstændig rykket...

Han ville have bedst af at sove til formiddag til kl. 9 og så blive puttet omkring kl. 12 igen... tror den sene eftermiddagslur ødelægger natten for ham,..

Majbritt

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Nej nej den skal han ikke undvære... mener bare hans tider er fuldstændig rykket...

Han ville have bedst af at sove til formiddag til kl. 9 og så blive puttet omkring kl. 12 igen... tror den sene eftermiddagslur ødelægger natten for ham,..

Majbritt

Ahhh så forstår jeg bedre Det skal da i hvert fald prøves af hvis de ikke finder noget på ham ved kiropraktoren i morgen!

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

29. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Ahhh så forstår jeg bedre Det skal da i hvert fald prøves af hvis de ikke finder noget på ham ved kiropraktoren i morgen!

Tusind tak for hjælpen

var da så lidt...

Anmeld

29. september 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Tusind tak for mine tanker

Jeg føler ikke han er et mærkeligt barn, men jeg er dybt misundelig på folk der har børn der sover igennem fra de er 3 måneder eller lig. Det må jeg sige.

Desværre er det allerede sådan, at han sover i vores seng, da vi først havede indtryk af, at han havde brug for mere trykhed fra os. Det hjælper ikke desværre og ej heller hjælper det at vi ligger der sammen med ham her i tiden(det har det gjort før hen)

Tror vitterligt ikke jeg har for høje forventninger til hvordan han skal sove desværre. Men at vågne 6-8 gange hver nat når man er 11½ måned, det mener jeg er for meget

Jeg ved ikke om 'det er for meget' at vågne 6-8 gange hver nat når man er 11½mdr gammel. 'for meget' målt i forhold til hvad? Andre børn der sover bedre? eller andre børn der sover dårligere.. Men et er sikkert: Man bliver fuldstændig vanvittig som mor!!! Det kan virkelig drive én rigtig langt ud.

Mine børn sov ekstremt dårligt fra 7-13 mdr alderen, og det galdt dem alle tre, -og de vågnede også de der 6-8 gange. Tit har jeg troet at det var nat-amningen der ødelagde deres nattesøvn, men det var det nu ikke. Jeg har desværre ingen gode råd, men jeg kan tydelig huske følelsen af at være desperat, magteløs, træt, ked af det osv. Jeg kan huske at vores midterste barn kun kunne falde isøvn igen hvis jeg sad op med ham, og rokkede frem og tilbage. Men det kunne tage laaaaang laaaaang tid før han sov. Ih, hvor var jeg ved at blive vanvittig!!!! -og mange spurgte om: Hvorfor lader du ikke bare være? Du vænner ham jo til at falde i søvn på den måde.  Det gjorde jeg jo heller ikke for min fornøjelsesskyld, men man kan godt blive drevet derud hvor man gør 'mærkelig' ting, bare i håbet om at måtte få lidt søvn selv!

Du skriver at jeres søn desværre allerede sover inde hos jer. Hvorfor er det 'desværre'?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.