Update: "Ultimatumdag"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

jydeinden

Baagøe skriver:

Det er helt ok. Nej, præcis. Jeg har aldrig forlangt noget af ham, men han har på eget initiativ ønsket at være en del af Lauras liv og var med til fødslen osv.

Det er også siden trådens oprettelse gået super godt med samværet mellem dem og Laura siger dagligt, at hun elsker far og hun savner far, så der er ingen tvivl om, at hun er glad for ham.

Se iøvrigt mit svar til brugeren med indlægget lige over dit

det er da kun godt at han er kommet til fornuft

om ikke andet så for jeres barns skyld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

jydeinden skriver:

det er da kun godt at han er kommet til fornuft

om ikke andet så for jeres barns skyld..

Ja, det er dejligt, men jeg presser også på

Anmeld

23. december 2011

jydeinden

Baagøe skriver:

Ja, det er dejligt, men jeg presser også på

tror jeg gerne.. nogen gange er en huskeseddel bare ikke nok til det der han køn.. de glemmer sgu alligevel

Anmeld

24. december 2011

Nemesis

Baagøe skriver:

Jamen ind til videre er det faktisk gået rigtig godt siden denne tråd blev oprettet Han har set Laura 1 gang ugentligt og har været i telefonisk kontakt med hende flere gange om ugen for at sige godnat mm.

Det er dog meget besynderligt, at han idag melder afbud, da jeg skriver og spørger, hvornår han kommer? Vi havde aftalt at bytte julegaver og rigtig hygge med Laura, men han sender en sms, hvor der står, at alt ligger i ruiner for ham, så han ikke kommer... Meget mærkeligt Han har nemlig ikke set hende i 14 dage nu, da hans firma har december som årets travleste måned. Netop derfor udskød vi også julegavebytningen og hans tid med Laura til idag, så der var faldet ro på og han kunne slappe af. Tror der er sket et eller andet derhjemme, men ved det ikke

Det lyder da til at han forstod du mente det så! Men ja hvad mener han med "det hele ligger i ruiner"?? gad vide om konen nu vil skilles??

Gad vide hvornår han mon så kommer næste gang...

Dejligt er det dog at han stadig gerne vil være far til Laura.

:-) Sisse

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

jydeinden skriver:

tror jeg gerne.. nogen gange er en huskeseddel bare ikke nok til det der han køn.. de glemmer sgu alligevel

I dette tilfælde handler det helt og holdent og fortrængning...

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Nemesis skriver:

Det lyder da til at han forstod du mente det så! Men ja hvad mener han med "det hele ligger i ruiner"?? gad vide om konen nu vil skilles??

Gad vide hvornår han mon så kommer næste gang...

Dejligt er det dog at han stadig gerne vil være far til Laura.

Pas! Men meget underligt er det godt nok Den dag hun vil skilles bliver når der er 8 dage i en uge Så det tror jeg ikke. Jeg havde sendt ham en sms, for at spørge om det var fordi, han var syg, han ikke kunne komme igår, han svarer så ordret: "Du skal ikke skrive" 

Meget meget besynderligt...

Anmeld

25. december 2011

Nemesis

Baagøe skriver:

Pas! Men meget underligt er det godt nok Den dag hun vil skilles bliver når der er 8 dage i en uge Så det tror jeg ikke. Jeg havde sendt ham en sms, for at spørge om det var fordi, han var syg, han ikke kunne komme igår, han svarer så ordret: "Du skal ikke skrive" 

Meget meget besynderligt...

Ai det er da mystisk! det bliver da interessant at høre hvad han siger hvis han siger noget og hvornår han så siger noget.

Håber i ellers havde en dejlig juleaften.

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

vaelge ham fra ! uden tvivl, han lyder sgu for ustabil.

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Nemesis skriver:

Ai det er da mystisk! det bliver da interessant at høre hvad han siger hvis han siger noget og hvornår han så siger noget.

Håber i ellers havde en dejlig juleaften.

Meget meget mærkeligt. Jeg skriver/ringer til ham imorgen, for at høre, hvad der er galt

Anmeld

26. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Baagøe skriver:

https://www.baby.dk/debat/135944pi4/boern-13-aar/ultimatumdag.aspx#GoToMessage

Så kom dagen, hvor Lauras far og jeg skulle tale om, hvad der fremover skulle ske med samværet mellem ham og Laura. Jeg har stillet ham stolen for døren og sagt, at han må være der 100% fremover for Laura - dvs. samvær fast hver uge eller også må han vælge hende fra.

Hans respons var, at han ikke kunne garantere, at være der bare én gang om ugen i 1-2 timer, men han ville gøre et forsøg. Han var også indstillet på, at vælge hende helt fra, hvis jeg ikke accepterede hans svar!

Hvordan kan man vælge sit eget barn fra efter 2 år og deltagelse i fødsel, sygehusbesøg, DP osv.?!

Aner lige nu ikke, hvad jeg skal stille op og om jeg skal acceptere hans modsvar...

åh sikke dog en nar. det er flot du har forsøgt, men måske det er på tide at stoppe her. hvor er det dog synd for Laura, men det er bedre han ikke er der end i ny og næ og hun skal blive skuffet gang på gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.