Update: "Ultimatumdag"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

TaAsJu

Baagøe skriver:

Ja, jeg var lige inde og kigge på din profil Hun er virkelig heldig at have en rigtig mor som dig - for man bliver ikke forælder bare fordi man er det på papiret!

Tak for det man kan jo bare ikke andet end og elske hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

N&J

Baagøe skriver:

Hej Jane.

Mange tak for dit svar. Jeg har allerede talt med ham om, hvad han vil sige den dag, hun evt. kommer og banker på. Til det svarede han, at det anede han ikke, men  fandt jo nok ud af det til den tid...

Ser Nikita af og til Tue?!  Det anede jeg ikke - troede han var helt ude af billeder på nær et par fulde sms'er til dig i ny og næ

Kram L.

Skriver lige en pb.. 

Anmeld

11. oktober 2011

Pige2009

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tak for det man kan jo bare ikke andet end og elske hende

Nemlig

Anmeld

11. oktober 2011

Pige2009

N&J skriver:

Skriver lige en pb.. 

Læser lige...

Anmeld

23. december 2011

Nemesis

Må man spørge til hvordan det går?? Har tænkt på dig og Laura mange gange.

Knus sisse

Anmeld

23. december 2011

jydeinden

Baagøe skriver:

Det også det, der er så besynderligt Han siger, at han IKKE har valgt at få et ekstra barn, men så kunne han jo have valgt fra inden hun blev født.

Den sociale arv brager virkelig igennem her, for han har aldrig set sin egen far, og har det rigtig dårligt med det...

kan se at jeg havde skrevet her for langg tid siden, men fik vist aldrig svaret ..

Jeg forstår vitterligt ikke mænd som kan komme med den undskyldning at de ikke selv valgte deres barn, sikke en omgang vås. Hvis man ikke ønskede sit barn så havde man gjort ALT for at beskytte sig og forhindre dette barn i at blive til, men den dag man ikke gør dette, den dag tager man et valg.

men det er da vitterligt en skam at manden ikke har en vis del i en stor nok mængde til at bryde den sociale arv..

Anmeld

23. december 2011

1012lmp

Grrrr

Det lyder præcis som min x der har valgt vores drenge fra selv ham han har været en del af deres liv ALTID.... men fordi han har fået en ny dame er hun vigtigere end hans børn...

Gud altså hvor jeg ved hvilken følelse du sidder med lige nu....

Men lad ham gøre et forsøg og kan han ikke overholde det så bare bed ham fise add helved til!

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Nemesis skriver:

Må man spørge til hvordan det går?? Har tænkt på dig og Laura mange gange.

Knus sisse

Jamen ind til videre er det faktisk gået rigtig godt siden denne tråd blev oprettet Han har set Laura 1 gang ugentligt og har været i telefonisk kontakt med hende flere gange om ugen for at sige godnat mm.

Det er dog meget besynderligt, at han idag melder afbud, da jeg skriver og spørger, hvornår han kommer? Vi havde aftalt at bytte julegaver og rigtig hygge med Laura, men han sender en sms, hvor der står, at alt ligger i ruiner for ham, så han ikke kommer... Meget mærkeligt Han har nemlig ikke set hende i 14 dage nu, da hans firma har december som årets travleste måned. Netop derfor udskød vi også julegavebytningen og hans tid med Laura til idag, så der var faldet ro på og han kunne slappe af. Tror der er sket et eller andet derhjemme, men ved det ikke

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

jydeinden skriver:

kan se at jeg havde skrevet her for langg tid siden, men fik vist aldrig svaret ..

Jeg forstår vitterligt ikke mænd som kan komme med den undskyldning at de ikke selv valgte deres barn, sikke en omgang vås. Hvis man ikke ønskede sit barn så havde man gjort ALT for at beskytte sig og forhindre dette barn i at blive til, men den dag man ikke gør dette, den dag tager man et valg.

men det er da vitterligt en skam at manden ikke har en vis del i en stor nok mængde til at bryde den sociale arv..

Det er helt ok. Nej, præcis. Jeg har aldrig forlangt noget af ham, men han har på eget initiativ ønsket at være en del af Lauras liv og var med til fødslen osv.

Det er også siden trådens oprettelse gået super godt med samværet mellem dem og Laura siger dagligt, at hun elsker far og hun savner far, så der er ingen tvivl om, at hun er glad for ham.

Se iøvrigt mit svar til brugeren med indlægget lige over dit

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

1012lmp skriver:

Grrrr

Det lyder præcis som min x der har valgt vores drenge fra selv ham han har været en del af deres liv ALTID.... men fordi han har fået en ny dame er hun vigtigere end hans børn...

Gud altså hvor jeg ved hvilken følelse du sidder med lige nu....

Men lad ham gøre et forsøg og kan han ikke overholde det så bare bed ham fise add helved til!

Det er bare træls med de fædre Se iøvrigt mine indlæg lige herover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.