40+3 (forhåbentlig det sidste billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

takker

nej det gjorde vi desværre ikke, håber snart det bliver min tur til en tur på FG

Sender masser af vestøv afsted til dig... 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

ja jeg glemte altså lige at få taget billede på terminsdagen hehe, tror jeg var så opslugt af alt muligt andet

men idag fik jeg mig taget sammen til at få taget et billede (forhåbentlig det sidste)

min krop er træt nu, og lige præcis idag synes jeg for alvor at maven er blevet mega tung, virkelig tung.. har da godt kunne mærke førhen at der er vægt på, men idag har det virkelig været slemt, føler mig som en elefant og har svært ved at løfte mine ben mere.. koooom nu ud lille mand

For filan hvor er du jo grrrr... Tror bestemt at du kommer til at savne maven, men kan godt forstå, hvis du gerne vil have ham ud nu. En røvfuld vestøv til dig, søde!

Anmeld

27. september 2011

Mother-love

Dejlig flot rund mave du har massere bestøv til dig. Og håber snart bebs kommer ud til dig...

Anmeld

27. september 2011

B&J

Sikke en smuk flot og stor mave

sender dig en masse veestøv i håb om der snart sker noget

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

For filan hvor er du jo grrrr... Tror bestemt at du kommer til at savne maven, men kan godt forstå, hvis du gerne vil have ham ud nu. En røvfuld vestøv til dig, søde!

hehe takker  tror nu alligevel der kommet til at gå et pænt stykke tid inden jeg kommer til at savne maven, er ret utålmodig nu må jeg sige, synes bare alle omkring mig føder for tiden, men sådan føler alle vel det hehe

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

hehe takker  tror nu alligevel der kommet til at gå et pænt stykke tid inden jeg kommer til at savne maven, er ret utålmodig nu må jeg sige, synes bare alle omkring mig føder for tiden, men sådan føler alle vel det hehe

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Sender masser af vestøv afsted til dig... 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

1000 tak

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

og forresten... skide smukt og lækkert profilbillede  waow siger jeg bare, du ligner jo en hel million og så har du næsten lige født, håber godt nok jeg kommer til at se lige så overskudstagtig og smuk ud efter min fødsel hehe

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

michelledam skriver:

Dejlig flot rund mave du har massere bestøv til dig. Og håber snart bebs kommer ud til dig...

tak  det håber vi godt nok også, men ingen tegn på noget endnu, men håber på det snart kommer

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

B&J skriver:

Sikke en smuk flot og stor mave

sender dig en masse veestøv i håb om der snart sker noget

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.