40+3 (forhåbentlig det sidste billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

der skal nok komme et billede eller to ind af ham  håber også vi får jeres lille pige at se?

åhh nej, ikke igen.. ihh hvor jeg føler med dig, hvis det starter op igen, så synes jeg altså du skal kontakte FG igen..

er det i den øverste højre side af maven du har ondt, eller hele maven?

Helt sikkert, kan da slet ikke lade være. Hehe

Det er i hele maven fra navlen og op til brystbenet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

twinboys

Smuk babyhule...

sender ve-støv afsted til dig...

Majbritt

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Helt sikkert, kan da slet ikke lade være. Hehe

Det er i hele maven fra navlen og op til brystbenet :/

dejligt, dem vil jeg glæde mig til at se

okei, for jeg fik af vide af min JM at hvis jeg fik ondt i den øverste del af maven og især mest i den højre side, så skulle jeg lige være obs, for det er også et tegn på SSF og ved jo du har gået til lidt kontrol af SSF her den sidste tid (eller husker jeg forkert? )

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

twinboys skriver:

Smuk babyhule...

sender ve-støv afsted til dig...

Majbritt

1000 tak, det er dejligt med al den vestøv, håber snart det begynder at virke

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

dejligt, dem vil jeg glæde mig til at se

okei, for jeg fik af vide af min JM at hvis jeg fik ondt i den øverste del af maven og især mest i den højre side, så skulle jeg lige være obs, for det er også et tegn på SSF og ved jo du har gået til lidt kontrol af SSF her den sidste tid (eller husker jeg forkert? )

Det er helt rigtig husket Men jeg har ikke vand i kroppen, og har taget mit blodtryk i dag som var helt normalt, så det kan vel næsten ikke være det, eller?

Anmeld

26. september 2011

twinboys

TrineMine86 skriver:

1000 tak, det er dejligt med al den vestøv, håber snart det begynder at virke

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Det er helt rigtig husket Men jeg har ikke vand i kroppen, og har taget mit blodtryk i dag som var helt normalt, så det kan vel næsten ikke være det, eller?

nej så er det nok ikke det, heldigvis  men anyway, hvis du får det sådan igen som i nat, så ville jeg alligevel ringe til FG igen

for at det bliver væk eller at det bliver til veer istedet for

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

nej så er det nok ikke det, heldigvis  men anyway, hvis du får det sådan igen som i nat, så ville jeg alligevel ringe til FG igen

for at det bliver væk eller at det bliver til veer istedet for

Tak søde Lover at ringe til FG, hvis det bliver for slemt igen!

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

ja jeg glemte altså lige at få taget billede på terminsdagen hehe, tror jeg var så opslugt af alt muligt andet

men idag fik jeg mig taget sammen til at få taget et billede (forhåbentlig det sidste)

min krop er træt nu, og lige præcis idag synes jeg for alvor at maven er blevet mega tung, virkelig tung.. har da godt kunne mærke førhen at der er vægt på, men idag har det virkelig været slemt, føler mig som en elefant og har svært ved at løfte mine ben mere.. koooom nu ud lille mand

Ih sikke en flot mave... Ja vi nåede så ikke at støde på hinanden på sygehuset denne gang... 

Anmeld

27. september 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Ih sikke en flot mave... Ja vi nåede så ikke at støde på hinanden på sygehuset denne gang... 

takker

nej det gjorde vi desværre ikke, håber snart det bliver min tur til en tur på FG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.