40+3 (forhåbentlig det sidste billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

åhh 1000 tak søde  og i lige måde med din smukke smukke mave, gud hvor er det egentlig fantastisk at være så langt i sin graviditet nu, hva?  ihh tak for ve-støvet og sender noget tilbage til dig  håber din mave er begyndt at opfører sig bedre overfor dig, og at smerterne er forsvundet igen?

Tusind tak Og det er jo helt vildt! Føler det var i går man var spændt på nakkefold og alt det.. Og så er vi omkring termin nu

Jeg har det stadig træls i maven og kvalme, men heldigvis ikke kramper som i nat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Tusind tak Og det er jo helt vildt! Føler det var i går man var spændt på nakkefold og alt det.. Og så er vi omkring termin nu

Jeg har det stadig træls i maven og kvalme, men heldigvis ikke kramper som i nat!

ja alle de bekymringer om NF og MD, det føles jo som igår man havde dem  og nu kan fødsel ske hvornår det skule være

dejligt at de frygtelige kramper er væk, men det er da træls du stadig har det skidt  har du andre gener end kvalme?

Anmeld

26. september 2011

Mauser.

TrineMine86 skriver:

tark  ja det bliver såå skønt

nu er der godt nok heller ikke mange dage til at det bliver jeres tur til at få prinsessen i armene hva?

Nope (; bliver sat i gang om atten dage. altså fire dage før termin skønt ..

Anmeld

26. september 2011

Heidi lisborg

Du er så smuk min dejlige svigerinde..!! Glæder mig meget til at se guldklumpen.. Og præsentere ham for resten af vores dejlige familie..!! Ja nu må du gerne føde, for bagefter er det min tur, vil jo helst ikk føde sammen dag..!! De ville være Trist for vores guldklumper..!! :-(( men glæder mig til at høre om samtalen på torsdag..!! :-))

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

TrineMine86 skriver:

ja jeg glemte altså lige at få taget billede på terminsdagen hehe, tror jeg var så opslugt af alt muligt andet

men idag fik jeg mig taget sammen til at få taget et billede (forhåbentlig det sidste)

min krop er træt nu, og lige præcis idag synes jeg for alvor at maven er blevet mega tung, virkelig tung.. har da godt kunne mærke førhen at der er vægt på, men idag har det virkelig været slemt, føler mig som en elefant og har svært ved at løfte mine ben mere.. koooom nu ud lille mand

Årrrrh en flot babymave  Jeg kan godt huske hvor tungt det var at rende rundt med en 4 kg baby til sidst 

Jeg sender her en hel spandfuld af vestøv til dig *puuuust* *puuuust* 

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Mulleunge skriver:

Nope (; bliver sat i gang om atten dage. altså fire dage før termin skønt ..

ja de dage skal nok komme til at gå hurtigt  det  bliver så spændende..

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

Du er så smuk min dejlige svigerinde..!! Glæder mig meget til at se guldklumpen.. Og præsentere ham for resten af vores dejlige familie..!! Ja nu må du gerne føde, for bagefter er det min tur, vil jo helst ikk føde sammen dag..!! De ville være Trist for vores guldklumper..!! :-(( men glæder mig til at høre om samtalen på torsdag..!! :-))

tak i lige måde søde sviger

ja vi skal ikke føde samme dag, der skal helst lige være et par dage imellem dem

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Babymor2010 skriver:

Årrrrh en flot babymave  Jeg kan godt huske hvor tungt det var at rende rundt med en 4 kg baby til sidst 

Jeg sender her en hel spandfuld af vestøv til dig *puuuust* *puuuust* 

tak skal du have  ja det er ved at være tungt efterhånden.. det bliver spændende at se hvor stor han når at blive

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja alle de bekymringer om NF og MD, det føles jo som igår man havde dem  og nu kan fødsel ske hvornår det skule være

dejligt at de frygtelige kramper er væk, men det er da træls du stadig har det skidt  har du andre gener end kvalme?

Ja, det er fantastisk! Og glæder mig til at se din bebs, hvis du viser ham frem herinde??

Jamen jeg har ondt i maven.. Og begyndt at få sådan lidt småkramper igen

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Ja, det er fantastisk! Og glæder mig til at se din bebs, hvis du viser ham frem herinde??

Jamen jeg har ondt i maven.. Og begyndt at få sådan lidt småkramper igen

der skal nok komme et billede eller to ind af ham  håber også vi får jeres lille pige at se?

åhh nej, ikke igen.. ihh hvor jeg føler med dig, hvis det starter op igen, så synes jeg altså du skal kontakte FG igen..

er det i den øverste højre side af maven du har ondt, eller hele maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.