40+3 (forhåbentlig det sidste billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.805 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. september 2011

TrineMine86

ja jeg glemte altså lige at få taget billede på terminsdagen hehe, tror jeg var så opslugt af alt muligt andet

men idag fik jeg mig taget sammen til at få taget et billede (forhåbentlig det sidste)

min krop er træt nu, og lige præcis idag synes jeg for alvor at maven er blevet mega tung, virkelig tung.. har da godt kunne mærke førhen at der er vægt på, men idag har det virkelig været slemt, føler mig som en elefant og har svært ved at løfte mine ben mere.. koooom nu ud lille mand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

-Sigrid-

TrineMine86 skriver:

ja jeg glemte altså lige at få taget billede på terminsdagen hehe, tror jeg var så opslugt af alt muligt andet

men idag fik jeg mig taget sammen til at få taget et billede (forhåbentlig det sidste)

min krop er træt nu, og lige præcis idag synes jeg for alvor at maven er blevet mega tung, virkelig tung.. har da godt kunne mærke førhen at der er vægt på, men idag har det virkelig været slemt, føler mig som en elefant og har svært ved at løfte mine ben mere.. koooom nu ud lille mand

Det er næsten en skam at sådan en fin mave snart er væk 

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

-Sigrid- skriver:

Det er næsten en skam at sådan en fin mave snart er væk 

hehe.. sådan tænker vi slet ikke her, vi tænker.. hep hep forsvind mave og kom ud til os lille baby, så vi kan kysse, kramme og vise dig hele verden

Anmeld

26. september 2011

-Sigrid-

TrineMine86 skriver:

hehe.. sådan tænker vi slet ikke her, vi tænker.. hep hep forsvind mave og kom ud til os lille baby, så vi kan kysse, kramme og vise dig hele verden

Hvorfor er jeg egentlig ikke overrasket 

Anmeld

26. september 2011

lilledittemor

TrineMine86 skriver:

WAUW hvor er du bare flot!

Håber at jeg kommer til at se lige så godt ud, hvis jeg går over tid!  for at du snart har din lille bassemand i armene (:

Anmeld

26. september 2011

Mauser.

Sååå fin stor mave (; bliver skønt at få ham ud hva ??

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Ditte_Marie skriver:

WAUW hvor er du bare flot!

Håber at jeg kommer til at se lige så godt ud, hvis jeg går over tid!  for at du snart har din lille bassemand i armene (:

åhh det var pænt skrevet  det hjælper da i høj grad på humøret og utålmodigheden at få sådan en kommentar.. tak

ja det håber vi også, gud hvor går tiden altså langsom nu hehe

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Mulleunge skriver:

Sååå fin stor mave (; bliver skønt at få ham ud hva ??

tark  ja det bliver såå skønt

nu er der godt nok heller ikke mange dage til at det bliver jeres tur til at få prinsessen i armene hva?

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

Du ser simpelthen så fantastisk ud med den mave! Det klæder dig at være gravid Og så sender jeg lige lidt vestøv, det kan da ikke passe du skal blive ved at vente

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Du ser simpelthen så fantastisk ud med den mave! Det klæder dig at være gravid Og så sender jeg lige lidt vestøv, det kan da ikke passe du skal blive ved at vente

åhh 1000 tak søde  og i lige måde med din smukke smukke mave, gud hvor er det egentlig fantastisk at være så langt i sin graviditet nu, hva?  ihh tak for ve-støvet og sender noget tilbage til dig  håber din mave er begyndt at opfører sig bedre overfor dig, og at smerterne er forsvundet igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.