Kofoeds fødsel af Anastasia + tvilling b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

VAr det ikke hårdt? Nu skriver du det med at ligge for længe på fødelejet, for sådan har jeg det nemlig også. Med at ligge hele tiden

Men du har nok ret! Jeg tror lige jeg vil spørge på onsdag. Men det er vel også derfor jeg går til check en gang om ugen

Sad også i en lænestol, men der sad jordemoder og holdte CTG'en da jeg ikke kunne klare de der biiiib elastikker til sidst. Men jo, min læn er stadig lidt medtaget eller også er det efterveerne der holder smerterne ved lige.

Jeg forstår altså ikke hvorfor de ikke vil sætte dig igang på termin, for når de nu er lidt "nervøse", så skal hun da bare ud når hun er fuldstædig færdig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Kofoed.

VIPpigen skriver:

Hvor ser hun dejlig ud. Tillykke med den lille prinsesse, og den skønne titel som MOR

Tak nyder også titlen

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Sad også i en lænestol, men der sad jordemoder og holdte CTG'en da jeg ikke kunne klare de der biiiib elastikker til sidst. Men jo, min læn er stadig lidt medtaget eller også er det efterveerne der holder smerterne ved lige.

Jeg forstår altså ikke hvorfor de ikke vil sætte dig igang på termin, for når de nu er lidt "nervøse", så skal hun da bare ud når hun er fuldstædig færdig.

Puha, det lyder heller ikke rart!

Jamen jeg kan heller ikke forstå, hvordan de kan sige det er fint nok. Da hun lå og sov i torsdags lå den på omkring 160. Da de fik mig til at vække hende med isvand, så lå den og svingede helt vildt mellem 155-190. Tænkte de ville sige, at det var ikke så godt, men så sagde de bare bagefter: "Jamen det ser bare helt fint ud". Øhhhh!!! Det synes jeg så ikke :O

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

CamillaValby skriver:

Stort tillykke med hende, hvor er hun dog dejlig

Mange tak

Anmeld

25. september 2011

Hasselnødden

Tak for din smukke, detaljerede og meget meget meget rørende fødselsberetning! Må alt gå jer vel, både for dig, farmanden, din lille pige og må dit englebarn for altid leve i jeres tanker og hjerter!

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Puha, det lyder heller ikke rart!

Jamen jeg kan heller ikke forstå, hvordan de kan sige det er fint nok. Da hun lå og sov i torsdags lå den på omkring 160. Da de fik mig til at vække hende med isvand, så lå den og svingede helt vildt mellem 155-190. Tænkte de ville sige, at det var ikke så godt, men så sagde de bare bagefter: "Jamen det ser bare helt fint ud". Øhhhh!!! Det synes jeg så ikke :O

Det er altså underligt at de ser så forskelligt på det alle sammen. Men det undre mig også, at de ikke tjekker op på Anastasia's hjertelyd efter fødselen, tilgengæld blev min tjekket dagligt på sygehuset..

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det er altså underligt at de ser så forskelligt på det alle sammen. Men det undre mig også, at de ikke tjekker op på Anastasia's hjertelyd efter fødselen, tilgengæld blev min tjekket dagligt på sygehuset..

Jeg spurgte også om det var noget de ville checke op på efter fødslen, men det sagde de nej til. Men det virker til din prinsesse har dte godt?

Anmeld

25. september 2011

metski83

Stort tillykke endu endnu engang.

Hvor er hun bare fin

Dejlig FB

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Hasselnødden skriver:

Tak for din smukke, detaljerede og meget meget meget rørende fødselsberetning! Må alt gå jer vel, både for dig, farmanden, din lille pige og må dit englebarn for altid leve i jeres tanker og hjerter!

Tak håber også det går jer det godt

Anmeld

25. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres prinsesse + engel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.