Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NNM skriver: ja om 13 dage har jeg termin så det er spændene at se hvornår det sker. fødte 8 dage før termin sidst.
ja om 13 dage har jeg termin så det er spændene at se hvornår det sker. fødte 8 dage før termin sidst.
Uhh, kunne være dejligt hvis det var før termin igen. Hvordan tager den kommende storesøster det hele?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Uhh, kunne være dejligt hvis det var før termin igen. Hvordan tager den kommende storesøster det hele?
NNM skriver: Bestemt hun siger ikke meget hun forstår ikke ret meget af det endnu. Hun ved at lillesøster ligger i min mave og at hun snart kommer ud. Men ikke rigtig mere.
Bestemt hun siger ikke meget hun forstår ikke ret meget af det endnu. Hun ved at lillesøster ligger i min mave og at hun snart kommer ud. Men ikke rigtig mere.
Ja hun er heller ikke såå gammel igen, men det bliver da spændende.
Kofoed. skriver: Ja hun er heller ikke såå gammel igen, men det bliver da spændende.
Tillykke med Anastasia - hun ser dejlig ud..
og en tanke til Lille Blomst..
og et kram til dig
Christina.78 skriver: Tillykke med Anastasia - hun ser dejlig ud.. og en tanke til Lille Blomst.. og et kram til dig
Tak, tak og tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128