Kofoeds fødsel af Anastasia + tvilling b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Jakob'sMor

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Kofoed.

Mamalou skriver:

Stort tillykke, hvor er hun dejlig

Tak

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det var fordi den fløj sådan, først lå den omkring 145 (hvilket jo er ok), men så steg den til 155 og lå der et stykke tid og så faldt den til 130. Pludselig lå den bare fast mellem 145 og 155. Så de frygtede meget hvad der skete derinde, så da fostervandet var klart ådende de lettet op.

Som jeg forstår det, har din pige en fast høj hjertelyd, så derfor er de lidt mere rolige, for det er sikkert bare hendes normale.

Tak igen igen.

Hehe,jeg synes dte lyder som lidt jo! For min piges er generelt på mellem 159-170, og når hun mosler så helt oppe på 180-190.. Men ja, du har nok ret. De har dog også sagt, at de vil køre CTG under hele fødslen for at holde øje

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Tvillingemor90 skriver:

Stort tillykke med dine pigers fødselsdag, både Anastasia og din lille engelpige <3 Kan godt være du har fotalt det, men har lilleblomst fået et navn ? 

Vi havde et navn til hende, men har valgt ikke at navngive hende og omtaler hende bare som tvillingen eller tvilling b. Faktisk valgte vi ikke at navngive hende, forbi vi ønskede det navn kunne bruges, hvis vi får en pige senere, men tror nu det bliver for mærkeligt og nu er det bare blevet sådan.

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Noneother skriver:

Stort tillykke med din lille pige. Det må være ekstra dejligt at få hende i armene efter den hårde tur du har haft.

Mange tak. Og Peter er blevet specilist i autostolen

Anmeld

25. september 2011

Tvillingemor80

Kofoed. skriver:

Vi havde et navn til hende, men har valgt ikke at navngive hende og omtaler hende bare som tvillingen eller tvilling b. Faktisk valgte vi ikke at navngive hende, forbi vi ønskede det navn kunne bruges, hvis vi får en pige senere, men tror nu det bliver for mærkeligt og nu er det bare blevet sådan.

Okay  

Men mange gange tillykke i hvert fald 

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Jakob'sMor skriver:

Kæmpe stort tillykke

Mange tak

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Igen et stort tillykke med din skønne lille pige, hvor er hun sød

God FB, dejligt at læse at det hele gik godt, selvom der var lidt forskrækkelse også.

Dejligt navn hun har fået

Anmeld

25. september 2011

Noneother

Kofoed. skriver:

Mange tak. Og Peter er blevet specilist i autostolen

HaHaHaHa. Ja herhjemme var det osse far der var god til det med autostolen. -Det bli´r bedre når i får en forudvendt engang

Anmeld

25. september 2011

Kofoed.

Hehe,jeg synes dte lyder som lidt jo! For min piges er generelt på mellem 159-170, og når hun mosler så helt oppe på 180-190.. Men ja, du har nok ret. De har dog også sagt, at de vil køre CTG under hele fødslen for at holde øje

Det gjorde de ved mig, altså kørte CTG under hele fødselen efter vedroppet blev lagt.

Jeg synes heller ikke det var så slemt, men ja, den lå næsten fast i det gule og når hun lavede noget røg den også op omkring de 180 og enkle gange var den over 200 meget hurtigt. På nogle tidspunkte fangede den også min hjertelyd i stedet.

Men igen, tror det er fordi din er stabil og min var MEGA ustabil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.