Frøken J. skriver:
Er du nu SUNSHINE jeg har ONDT! For SÅ LIDT! Jeg går ikke så mange steder hen her for tiden, og jeg tager gerne bussen, så det er ret korte afstande vi taler om. Her for lidt siden besluttede min kæreste og jeg os dog for at gå ned og handle ind i Netto. Jeg har ikke båret noget, for vi to cyklen med for at have poserne på. Men den gåtur har ødelagt mig FULDSTÆNDIG!
Vi taler om en tur på i alt nok 2,5 kilometer. Og jeg er i chok over hvor lidt min krop kan klare som højgravid! Jeg var lige ved at sætte mig ned og tude på vej hjem. Smerterne i lænden var/er ekstreme, det gjorde/gør ondt nederst i maven og i benene. Gik med nok 1 kilometer i timen som en, der havde skidt i bukserne. Total sneglefart! Og kronisk smerte.
Er det virkelig bare sådan det er? Kan det virkelig passe, at ens krop er så meget svagpisser som højgravid, at man ikke en gang kan gå 2-3 kilometer uden at være total ødelagt bagefter? :O Jeg tør ikke tænke på hvordan veer føles efter det her, for jeg er da helt grædefærdig 
For 2 mdr. siden gik jeg 4-6 km. hver dag og cyklede rundt i hele byen
Nu kan jeg kun lige vralte 400 m. op i den anden ende af vejen og tilbage igen med besvær
Det hele har løsnet sig og jeg har konstant plukveer
Der er så langt til bussen her (1,5 km.), at jeg ikke kommer nogen vegne og jeg har for mange plukveer til at jeg tør køre bil alene.
Jeg kan trøste dig med, at sidste graviditet kunne jeg ingenting pga. bækkenløsen fra 4 mdr. og alligevel havde jeg en nem fødsel på 2 timer. Din krop mister ikke muskelmasse under graviditeten uanset hvor lidt du laver fortalte min fysioterapeut. Og veerne hjælper kroppen til at føde.
Baby'este hilsner fra Helle (35+5)
Anmeld