Er du nu SUNSHINE jeg har ONDT! For SÅ LIDT! Jeg går ikke så mange steder hen her for tiden, og jeg tager gerne bussen, så det er ret korte afstande vi taler om. Her for lidt siden besluttede min kæreste og jeg os dog for at gå ned og handle ind i Netto. Jeg har ikke båret noget, for vi to cyklen med for at have poserne på. Men den gåtur har ødelagt mig FULDSTÆNDIG!
Vi taler om en tur på i alt nok 2,5 kilometer. Og jeg er i chok over hvor lidt min krop kan klare som højgravid! Jeg var lige ved at sætte mig ned og tude på vej hjem. Smerterne i lænden var/er ekstreme, det gjorde/gør ondt nederst i maven og i benene. Gik med nok 1 kilometer i timen som en, der havde skidt i bukserne. Total sneglefart! Og kronisk smerte.
Er det virkelig bare sådan det er? Kan det virkelig passe, at ens krop er så meget svagpisser som højgravid, at man ikke en gang kan gå 2-3 kilometer uden at være total ødelagt bagefter? :O Jeg tør ikke tænke på hvordan veer føles efter det her, for jeg er da helt grædefærdig
Anmeld