Svagpisser gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Ååh hvor kan jeg godt huske den sidste tid med lærke i mavsen bare at gå på toilettet var nok til næsten at få mig til hyle (svær BL)

Denne gang er jeg jo kun 8+4 men puuha jeg føler mig godt nok os som en svagpisser Kan intet overskue pga kvalmen, før var det kun morgen, men nææh nu synes krøllen det skal være hele dagen

for du snart føde!

Puha, kvalme er også bare DRÆBER!!!! Håber det snart går over for dig - Og du ikke skal døje med en slem BL denne gang! Og så må jeg håbe min pige snart kommer ud, så jeg kan gå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeg vil nu mene, at man burde være "i gang" efter 2,5 kilometer Jeg tror simpelthen det er et spørgsmål om, at min krop ikke kan klare det. Det var ikke blevet bedre med at fortsætte, for jeg kunne næsten ikke gå, og det blev værre jo længere jeg gik

Ja jeg går heller ikke godt, jeg skal have pauser hele tiden, ja det er da FOR LANGT at gå 2,5 kilometer i træk, hold da pauser (; syntes at jeg får ondt i benene, hofter og ryggen, nu har du termin om 8 dage ikke? så er det jo klart at det er hårdt .. ikke sjovt! det bliver spændende at se hvem der føder først af os to (;

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Ja jeg går heller ikke godt, jeg skal have pauser hele tiden, ja det er da FOR LANGT at gå 2,5 kilometer i træk, hold da pauser (; syntes at jeg får ondt i benene, hofter og ryggen, nu har du termin om 8 dage ikke? så er det jo klart at det er hårdt .. ikke sjovt! det bliver spændende at se hvem der føder først af os to (;

Jeps, det er lige om hjørnet! Men tror ikke jeg føder lige foreløbig

Anmeld

24. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeps, det er lige om hjørnet! Men tror ikke jeg føder lige foreløbig

Håber ikke at du skal døje med at gå over tid i 14 dage det er jo mest fair at du føder først da du har termin lige om lidt .. får du sovet om natten ??

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber ikke at du skal døje med at gå over tid i 14 dage det er jo mest fair at du føder først da du har termin lige om lidt .. får du sovet om natten ??

Det håber jeg heller ikke! Men lige i nat gider jeg ikke føde, er alt for træt. Haha Men jeg sover faktisk ok om natten! Det er mest hvis jeg skal vende mig om det gør ondt, men falder heldigvis hurtigt i søvn igen efter jeg har vendt mig

Anmeld

24. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Det håber jeg heller ikke! Men lige i nat gider jeg ikke føde, er alt for træt. Haha Men jeg sover faktisk ok om natten! Det er mest hvis jeg skal vende mig om det gør ondt, men falder heldigvis hurtigt i søvn igen efter jeg har vendt mig

Det er godt ja jeg brokker mig også når jeg vender og drejer mig hele tiden .. hehe.

Anmeld

24. september 2011

4xGreve

Frøken J. skriver:

Så kan vi have ondt af hinanden! Det er også meget rart. Hehe

præcis

Anmeld

24. september 2011

merle2010

jeg husker så tydeligt en af de sidste dage jeg var højgravid... mig og min mand ville ud og gå en tur ved vandet, tror vi gik 100 meter og så skulle jeg holde pause.. jeg stoppede og brækkede mig 2 gange på vejen og da vi havde gået 1 km måtte vi sætte os på en bænk i en halv times tid og holde pause det var bestemt INGEN succes...

men da jeg fik veer var jeg bare i topform, jeg vidste der skulle arbejdes og det gav mig ligesom fornyede kræfter

jeg abejdede hårdt og tænkte på intet tidspunkt på at give op, hun skulle bare UUUDDDD.. og det kom hun..

bare rolig det skal nok gå alt sammen

Anmeld

24. september 2011

Kløver

Frøken J. skriver:

Er du nu SUNSHINE jeg har ONDT! For SÅ LIDT! Jeg går ikke så mange steder hen her for tiden, og jeg tager gerne bussen, så det er ret korte afstande vi taler om. Her for lidt siden besluttede min kæreste og jeg os dog for at gå ned og handle ind i Netto. Jeg har ikke båret noget, for vi to cyklen med for at have poserne på. Men den gåtur har ødelagt mig FULDSTÆNDIG!

Vi taler om en tur på i alt nok 2,5 kilometer. Og jeg er i chok over hvor lidt min krop kan klare som højgravid! Jeg var lige ved at sætte mig ned og tude på vej hjem. Smerterne i lænden var/er ekstreme, det gjorde/gør ondt nederst i maven og i benene. Gik med nok 1 kilometer i timen som en, der havde skidt i bukserne. Total sneglefart! Og kronisk smerte.

Er det virkelig bare sådan det er? Kan det virkelig passe, at ens krop er så meget svagpisser som højgravid, at man ikke en gang kan gå 2-3 kilometer uden at være total ødelagt bagefter? :O Jeg tør ikke tænke på hvordan veer føles efter det her, for jeg er da helt grædefærdig

synes det minder lidt om sådan jeg havde det, dog noget tidligere, men fik det også sådan når jeg gik, og især trapper var slemt, har du overvejet at få undersøgt om dte kan være bækkenløsning. var ihvertfald dte jeg havde, og gør dælme nullernaller

Anmeld

24. september 2011

maryjane

Det er da imponerende at du overhovedet har kunnet gå SÅ langt, jeg får det sådan efter måske 50m. Nogengange når jeg ikke engang forbi boligblokken før det bliver sådan, og sådan har det været længe.

Man må bare acceptere det, og slappe af. Ellers risikierer man jo at kroppen ikke bliver helt som før man var gravid igen, det er i hvert fald hvad jeg har hørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.