Svagpisser gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Ja for hulan... Det var mega hårdt... Også derfor at jeg vil have tabt mig til næste gang... Min krop går nedenom og hjem hvis jeg bliver gravid igen nu her....

Jeg kan også godt mærke, at kroppen siger +21 kilo under denne graviditet. Og jeg som havde store planer om at tage MAX 15 kilo på. Yeah right!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

MorEllen

Jeg kender godt den der følelse!! Kroppen er virkelig på overarbejde! Da jeg var i uke 41+0 tog min mand mig med på en lille tur.. vi havde hørt at gåture ville sætte igang fødselen, så vi gik en rundt en lille sø -det viste sig at være 14 km i alt. Jeg var totalt smadret de siste 5-6 km, og lå i sofaen et par dage bagefter.. tror ikke det var helt sundt!! Havde smadder ondt i ryg, bækken og ben. Så hold dig i ro og spis en masse -det er den beste måde at lade op til en fødsel på

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Morellen skriver:

Jeg kender godt den der følelse!! Kroppen er virkelig på overarbejde! Da jeg var i uke 41+0 tog min mand mig med på en lille tur.. vi havde hørt at gåture ville sætte igang fødselen, så vi gik en rundt en lille sø -det viste sig at være 14 km i alt. Jeg var totalt smadret de siste 5-6 km, og lå i sofaen et par dage bagefter.. tror ikke det var helt sundt!! Havde smadder ondt i ryg, bækken og ben. Så hold dig i ro og spis en masse -det er den beste måde at lade op til en fødsel på

WOW! Det var godt nok også en lang tur! Flot klaret du overhovedet kom gennem det Men det er også sådan jeg tænker, når folk siger til mig, at jeg skal gå lange ture for at sætte gang i fødslen. Det har jeg bestemt ikke lyst til! Det eneste jeg ville få ud af det er en total smadret krop, som IKKE er gearet til at føde.. Og baby kommer vel når hun er klar, uanset om jeg er gået 10 km eller sovet på sofaen

Anmeld

24. september 2011

MajseMaja

Du er ikke den eneste. Puha jeg syntes også det er hårdt, og man er jo nærmest fanget i sit hjem fordi man ikke orker at tage nogle steder. Jeg har bare mega ondt over det hele bare jeg har lavet det mindste. Lænd, bækken, maven, benene, ryggen.. Vi må bare håbe det bliver bedre når vi har vores guldklumper i armene :-)

Anmeld

24. september 2011

MorEllen

Frøken J. skriver:

WOW! Det var godt nok også en lang tur! Flot klaret du overhovedet kom gennem det Men det er også sådan jeg tænker, når folk siger til mig, at jeg skal gå lange ture for at sætte gang i fødslen. Det har jeg bestemt ikke lyst til! Det eneste jeg ville få ud af det er en total smadret krop, som IKKE er gearet til at føde.. Og baby kommer vel når hun er klar, uanset om jeg er gået 10 km eller sovet på sofaen

Lige precis Det er ikke så meget man kan gøre -den lille er allerede bossen Det eneste gode rådet jeg faktisk har tro på er at have sex Den lange gåtur hjalp heller ikke på fødselen, jeg fødte først 5 dage bagefter.

Anmeld

24. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Så er/var jeg i det mindste ikke alene! Det er meget overvældende, at kroppen reagerer sådan

Ja, det er lidt skræmmende at kroppen reagerer sådan 

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

MajseMaja skriver:

Du er ikke den eneste. Puha jeg syntes også det er hårdt, og man er jo nærmest fanget i sit hjem fordi man ikke orker at tage nogle steder. Jeg har bare mega ondt over det hele bare jeg har lavet det mindste. Lænd, bækken, maven, benene, ryggen.. Vi må bare håbe det bliver bedre når vi har vores guldklumper i armene :-)

Puuuuha! Så sender jeg også lige dig et opmuntrende kram! Man må bare gentage for sig selv hele tiden: "Det er dét værd, det er dét værd, det er dét værd"

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Morellen skriver:

Lige precis Det er ikke så meget man kan gøre -den lille er allerede bossen Det eneste gode rådet jeg faktisk har tro på er at have sex Den lange gåtur hjalp heller ikke på fødselen, jeg fødte først 5 dage bagefter.

Ja, hvis den er vist en af de få, som er påvist at kunne have en effekt! Det orker jeg så bare ikke Hehe

Anmeld

24. september 2011

Muhmi

Jeg kan også godt mærke, at kroppen siger +21 kilo under denne graviditet. Og jeg som havde store planer om at tage MAX 15 kilo på. Yeah right!

Hehe, jeg har jo i forvejen 30kilo for meget på kroppen....

Og jeg tabte 5kilo i min graviditet.... Men jeg kunne sagtens mærke den ekstra vægt!

Anmeld

24. september 2011

Lullaby

Tror det har meget at gøre med hvordan du reagerer. Jeg arbejdede feks optil dagen før jeg fik veer. Cyklede en 6-8 km om dagen og gik de fleste steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.