Havde I en fornemmelse for kønnet - og havde I ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Benjamins'mor

Jeg havde på fornemmelsen at det var en pige, men til MD fik heg afvide det var en dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Så nu er jeg jo nysgerrig - har I også oplevet det og har I haft ret?

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Og go lørdag til alle i skønne piger (og mænd) derude 

Jeg ønskede brændende at det var en dreng, og var 100% sikker på at det var det, endda før jeg blev gravid, købte allerede drengeting fra begyndelsen, og jeg havde ret! 

Anmeld

24. september 2011

Molly8

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Jeg havde en stærk fornemmelse - helt frem gennem kønsscanningen, hvor det lød i mine ører som om scanningspersonen talte over sig og sagde "hun". Jeg tænkte "Nå, så VAR det rigtigt". For en ordens skyld spurgte vi dog til sidst, om hun ville sige noget om kønnet. Hun sagde, at med de forbehold, der nu er, var det en.. DRENG  Vi blev meget overraskede og det tog lige lidt at vænne sig til. Tænk, der boede et barn med en tissemand i min mave, og han skulle vokse op og have SKÆG og alting

Nu har vi den skønneste dreng i hele Verden, og jeg har svært ved at forestille mig, hvordan det er at have en pige

Kh Molly

Anmeld

24. september 2011

Hvem?

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Jeps, er sikker på vi kun kan lave drenge og ganske rigtigt, har de SKØNNESTE to drenge

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

Molly8 skriver:

Jeg havde en stærk fornemmelse - helt frem gennem kønsscanningen, hvor det lød i mine ører som om scanningspersonen talte over sig og sagde "hun". Jeg tænkte "Nå, så VAR det rigtigt". For en ordens skyld spurgte vi dog til sidst, om hun ville sige noget om kønnet. Hun sagde, at med de forbehold, der nu er, var det en.. DRENG  Vi blev meget overraskede og det tog lige lidt at vænne sig til. Tænk, der boede et barn med en tissemand i min mave, og han skulle vokse op og have SKÆG og alting

Nu har vi den skønneste dreng i hele Verden, og jeg har svært ved at forestille mig, hvordan det er at have en pige

Kh Molly

iih hvor en sød historie

Anmeld

24. september 2011

CamillaValby

Jeg troede fra meget tidligt at det var en pige, og det har jeg fået bekræftet to gange.

Så her har den holdt stik. Men igen chancen er 50/50 hihi

Anmeld

24. september 2011

SussieThyssen

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Jeg mistede jo 3 små drenge før jeg fik min datter, og vi var begge sikre på at vi ville få en dreng.
Min mor var sikker på, at jeg ville få en pige...og det fik jeg..hehe.
Med nr 2 var vi også sikre på en dreng, men nej..endnu en pige LOL
Så da vi skulle have Nickolai, så havde vi overbevist os selv om, at vi fik en pige mere, for jeg kunne kun føde levedygtige piger, og stor var vores overraskelse, da han viste sig at være en dreng.

Sjovt nok er det, at selvom jeg har visse...ehhh alternative evner, så kan jeg overhovedet ikke modtage kønnet på fostre.
Hvorimod min mor og min søn rammer plet hver gang.
Så jeg befatter mig slet ikke med at gætte

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2011

FrkAnnette

Vi tror begge to at vi får en dreng. Så det bliver spændende at se om vi har ret her d. 7. oktober

Anmeld

24. september 2011

Sof

Jeg har haft ret begge gange. I uge 9-10 var jeg overbevist om at Silje var en pige og mosleren har jeg fra uge 10 af været overbevist om var en dreng, så 2 gange har min intuition haft ret, altså med mine egne børn! Har også haft ret med andres 

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Jeg mistede jo 3 små drenge før jeg fik min datter, og vi var begge sikre på at vi ville få en dreng.
Min mor var sikker på, at jeg ville få en pige...og det fik jeg..hehe.
Med nr 2 var vi også sikre på en dreng, men nej..endnu en pige LOL
Så da vi skulle have Nickolai, så havde vi overbevist os selv om, at vi fik en pige mere, for jeg kunne kun føde levedygtige piger, og stor var vores overraskelse, da han viste sig at være en dreng.

Sjovt nok er det, at selvom jeg har visse...ehhh alternative evner, så kan jeg overhovedet ikke modtage kønnet på fostre.
Hvorimod min mor og min søn rammer plet hver gang.
Så jeg befatter mig slet ikke med at gætte

Kærligst
Sussie

jamen 100% forkert er altså også rimelig sejt så holder du da en god og stabil kurs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.