Havde I en fornemmelse for kønnet - og havde I ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket køn troede du det blev? og hvad blev det så?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.918 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Giraffen

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Så nu er jeg jo nysgerrig - har I også oplevet det og har I haft ret?

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Og go lørdag til alle i skønne piger (og mænd) derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

SjeBets

havde ingen fornemmelse at all, mange sagde at det var en dreng på den måde maven sad på, med den første .. det var så en pige. Men jeg selv har ingen fornemmelse at all.

Har en af hver. vidste heller ikke noget før fødsel med nummer to, og få uger før fødsel med nummer 1 pga jeg gik langt over fik jeg en scanning ( extreordinært det gjorde man ikke så meget i den gang )

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Så nu er jeg jo nysgerrig - har I også oplevet det og har I haft ret?

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Og go lørdag til alle i skønne piger (og mænd) derude 

Jeg vidste det ville være en pige  Vi har i 50 år ikk fået en eneste dreng i min familie  Så hvorfor skulle jeg så gøre det ? Jeg havde sørme ret, har idag en dejlig lille pige, på snart et år

Anmeld

24. september 2011

Silas&Mille

Jeg har svaret ud fra min nuværende graviditet, hvor vi i mandags fik af vide at vi venter en lillesøster til Silas. Vi havde begge en fornemmelse af en dreng mere, men det er en pige

Ved Silas havde jeg ikke nogen fornemmelse. Kæresten derimod var 100 % sikker på at det blev en dreng og det blev det

Anmeld

24. september 2011

M&M's Mor

Begge gange har jeg været sikker på det var piger der gemte sig der inde og havde ret begge gange...

Anmeld

24. september 2011

maria_wlt

Første gang havde jeg ret, anden gang ikke

Anmeld

24. september 2011

Lotus86

Jeg ved ikke hvorfor, men ingen af os var i tvivl om, at det var en dreng vi ventede os, og sørme om vi ikke havde ret

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Jeg havde på fornemmlesen at det var en dreng, og det var det..

Min faster sagde også det var en dreng, hun er lidt synsk hvis han kan kalde det, det. Men hun tog min forlovelsesring, og kørte den over min mave - så hun var stensikker på det var en dreng, og det var det.. 

Hun har også sagt hvad hendes egen børn ventede sig, og der havde hun også ret..

Anmeld

24. september 2011

-Sigrid-

Jeg var så sikker at jeg havde lidt lyserødt tøj, og jeg havde ret - og jeg har også sidne uge 7 kaldt vores foster for hende

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

Både kæresten og jeg sagde det blev en pige,

Jeg havde drømt 3 forskellige drømme, men med den samme "baby pige" Hvor jeg lagde nede i tremme sengen hos hende, og så var jeg egentlig ikke i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.