Havde I en fornemmelse for kønnet - og havde I ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Emmamusen2010

Vi var ret sikre på at den første blev en pige og det gjorde det

Ved denne graviditet var vi også sikre på en pige men det bliver en lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Giraffen

PernilleogDennis skriver:

Både kæresten og jeg sagde det blev en pige,

Jeg havde drømt 3 forskellige drømme, men med den samme "baby pige" Hvor jeg lagde nede i tremme sengen hos hende, og så var jeg egentlig ikke i tvivl

Ej det er sjovt du siger det med drømme for jeg har også flere gange drømt at det er en dreng jeg har inde i maven - det er altså noget underligt noget

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

IIIH tak for allere jeres goe svar 

er spændt på om vi har ret i vores fornemmelse herhjemme

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

MillesMor111010 skriver:

Jeg vidste det ville være en pige  Vi har i 50 år ikk fået en eneste dreng i min familie  Så hvorfor skulle jeg så gøre det ? Jeg havde sørme ret, har idag en dejlig lille pige, på snart et år

hehe det er også en meget overbevisende statistik

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

hehe det er også en meget overbevisende statistik

Jaa  Men har nogle mærkelige drømme lige for tiden at den næste blir en dreng  Så det krydser vi fingre for, bare for at min morfar skal opleve at han får et oldebarn opkaldt efter hans far   (er ikk gravid men inden for de næste 3 år, vil jeg gerne ha den næste)

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

MillesMor111010 skriver:

Jaa  Men har nogle mærkelige drømme lige for tiden at den næste blir en dreng  Så det krydser vi fingre for, bare for at min morfar skal opleve at han får et oldebarn opkaldt efter hans far   (er ikk gravid men inden for de næste 3 år, vil jeg gerne ha den næste)

uha ja sikke en gave det ku blive

jeg har også en drøm om at få en datter opkaldt efter min farmor så håber også hun når at opleve det, det ka jo være det bliver snart - meeeeen vi tror nu det er en dreng der gemmer sig

Anmeld

24. september 2011

helle85

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Så nu er jeg jo nysgerrig - har I også oplevet det og har I haft ret?

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Og go lørdag til alle i skønne piger (og mænd) derude 

jeg havede det på fornemmelsen med begge 2 og fik ret begge gange.

Anmeld

24. september 2011

Nadia&Daniel

Min fornemmelse sagde en PIGE - selvom mange sagde jeg havde en drengemave (incl. svigermor - som plejer at have ret)..

Og vi fik en PIGE

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

Giraffen skriver:

Ej det er sjovt du siger det med drømme for jeg har også flere gange drømt at det er en dreng jeg har inde i maven - det er altså noget underligt noget

Snakkede med lægen om det en gang husker jeg, ikke fordi jeg synes det var sært eller noget, bare lige for at nævne det, og hun sagde også at mødre tit kunne mærke det, og så kom det i form af drømme, såhr jeg tror da også måske du venter en lille dreng, uden at vide det self.

for det bliver det du ønsker.

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Giraffen skriver:

uha ja sikke en gave det ku blive

jeg har også en drøm om at få en datter opkaldt efter min farmor så håber også hun når at opleve det, det ka jo være det bliver snart - meeeeen vi tror nu det er en dreng der gemmer sig

Man kan blive overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.