Havde I en fornemmelse for kønnet - og havde I ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

TbCp

Med den første var vi slet ikke i tvivl om at det blev en pige.
Jeg var ikke mange uger henne da jeg drømte at vi fik en lille sorthåret pige som blev født for tidligt. Og det var rigtigt

Her 2. gang har jeg ingen fornemmelse haft, men en lille uge inden md-scanning drømte jeg at vi var til scanning og det var meget tydeligt en dreng vi ventede... det kom også til at passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Giraffen

PernilleogDennis skriver:

Snakkede med lægen om det en gang husker jeg, ikke fordi jeg synes det var sært eller noget, bare lige for at nævne det, og hun sagde også at mødre tit kunne mærke det, og så kom det i form af drømme, såhr jeg tror da også måske du venter en lille dreng, uden at vide det self.

for det bliver det du ønsker.

årh jamen det er det vigtigste, det er ikke et ønske det er en fornemmelse

jeg har altid ønsket en pige, men siden jeg blev gravid har haft en følelse af at det er en dreng, så det er ikke engang ønsketænkning

Anmeld

24. september 2011

Siber

Jeg har ikke rigtig haft nogen fornemmelse, men er mere blevet påvirket af, at folk har sagt at jeg havde drenge mave, alle 3 gange, men det blev altså piger alle 3 gange.

De to første kastede jeg op, men den sidste gjorde jeg ikke, så der troede jeg måske det ville blive en dreng, men jeg har ikke som sådan haft drømme. På min mands side er der mange drenge og på min side er der mix.

Men 3 lækre piger har vi

Knus Siber

Anmeld

24. september 2011

bobbles

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Så nu er jeg jo nysgerrig - har I også oplevet det og har I haft ret?

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Og go lørdag til alle i skønne piger (og mænd) derude 

ja havde en stærk fornemmelse af at jeg ventede en pige igen og det gjorde jeg sørme.. så har 2 lækre piger på 4½ år og 11 dage

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Både min kæreste og jeg har en stærk fornemmelse af at jeg venter en dreng - fornemmelsen kom først et par uger inde i graviditeten men vi har begge haft den hver for sig inden vi talte sammen

Det skal lige sige at jeg vil knuselske barnet lige meget hvad køn det er og det har intet med ønsketænkning at gøre - det er bare en fornemmesle for hvad der venter forude

Jeg var STENsikker på at jeg fik en pige! Og nok også fordi alle fortalte mig, at det gjorde jeg

Men jeg fik en dejlig lille dreng 

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Jeg blev ved med at have en fornemmelse af, at det var en pige. Selv hvis jeg drømte om drengebørn om natten, tænkte jeg "Nej, det er en pige". Og det var rigtigt.. Jeg kan dog godt være i tvivl, om det var håb eller intuition Self. er det vigtigst med et raskt barn, men jeg ville gerne have en pige først

Anmeld

24. september 2011

chael

Giraffen skriver:

Hej allesammen

Ja nu har jeg jo en af hver, og man kunne ikke stemme på mere end en.

Men har haft en fornemmelse alle 3 gange. Og de har holdt meget godt stik

*Camilla 39+3

Anmeld

24. september 2011

Camillee

Føste Gang havde vi begge en klar fornemmelse om at vi ventede en lille dreng, og det fik vi sørme også (:

denne gang har vi ingen fornemmelse i nu

Anmeld

24. september 2011

Clisolka

Jeg var 100 % stensikker på at vi ventede os en dreng - det sage min fornemmelse. Scanningen viste en pige, og det blev det 

Anmeld

24. september 2011

Giraffen

Det er lidt spændende - statistikken viser at der er overtal af dem der havde en fornemmelse og fik ret så ka vi måske lidt mere end vi lige går og tror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.