Så kommer der lige en FB - Kanon fødsel! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Fantastisk FB. Drømme fødsel.

Lige præcis... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Loa

birthee skriver:

Det gør de tror jeg - det er registreret på dit cpr-nr... Hvis du ellers har givet lov til det, burde din egen læge også have fået tilsendt et fødsels-resume...

Fedt ...... Det vil jeg da lige undersøge..... Tak

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Hvor er du bare sej at sidde med en datter på 2 og en på 3 dage og så STADIG er så sød at opdatere os så detaljeret om hvordan din fødsel gik

Tillykke med lillesøster, det lyder som om det var en virkelig god fødsel - og som om opkast fulgte dig hele vejen igennem 

Anmeld

23. september 2011

Loa

Mira0911 skriver:

Hmm... Ved faktisk ikke om de gemmer det... 

Har de ikke skrevet end masse i din vandrejournal under fødslen ? 

Tænk det siger mig slet ikke noget, at jeg overhovedet har fået min vandrejournal igen, nu jeg tænker over det

Gud ved om det bare er mig der helt blank

Anmeld

23. september 2011

birthee

Loa skriver:

Fedt ...... Det vil jeg da lige undersøge..... Tak

Gør det

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

Loa skriver:

Tænk det siger mig slet ikke noget, at jeg overhovedet har fået min vandrejournal igen, nu jeg tænker over det

Gud ved om det bare er mig der helt blank

Det er da ærgerligt hvis du ikke har fået den med dig... 

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Hvor er du bare sej at sidde med en datter på 2 og en på 3 dage og så STADIG er så sød at opdatere os så detaljeret om hvordan din fødsel gik

Tillykke med lillesøster, det lyder som om det var en virkelig god fødsel - og som om opkast fulgte dig hele vejen igennem 

Ih tak... 

Lige nu sover de allesammen... Så havde lige tiden til det... Skal også lige om lidt give flaske og så i seng, hvis hun vil sove igen efter et måltid... De sidste 2 nætter er jeg først kommet i seng kl. 4.30, hun har ikke kunne finde ro til at sove.. 

Anmeld

23. september 2011

Loa

Mira0911 skriver:

Det er da ærgerligt hvis du ikke har fået den med dig... 

Må lige prøve at undersøge det engang.....

Men er først nu jeg tænker over det, at jeg slet ikke husker at have set den efter fødslen.......

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Ih tak... 

Lige nu sover de allesammen... Så havde lige tiden til det... Skal også lige om lidt give flaske og så i seng, hvis hun vil sove igen efter et måltid... De sidste 2 nætter er jeg først kommet i seng kl. 4.30, hun har ikke kunne finde ro til at sove.. 

Skønt med lidt ro for dig

Jamen hun har jo også en hel ny verden som skal opleves, jeg kan da godt forstå hun ikke gider at sove, nu kan hun jo sidde og kigge på sin mor 

Anmeld

23. september 2011

Isabella_mor

Skøn beretning dejlig fødsel... 

hvad skal lillesøster egentlig hedde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.