Så kommer der lige en FB - Kanon fødsel! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Endnu en gang tillykke... Og hvor er hun bare vidunderlig...

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

lyder da til at ha været en super fødsel.
det gik da stærkt alligevel da der kom skub i sagerne.

Det var bare drømme fødslen... 

Anmeld

25. september 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Sikke mange ting du kan huske

Skønt at du synes det var en god fødsel, selvom den var lidt lang.

Igen et stort tillykke med lillesøster

Hehe jordemoderen skrev jo ned efterhånden som hun havde mærket osv osv... Det fik jeg med hjem.. 

Tak skal du have... 

Anmeld

25. september 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

Skøn beretning dejlig fødsel... 

hvad skal lillesøster egentlig hedde??

hehe det har jeg offentlig gjort i en anden tråd.. 

Anmeld

25. september 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

hehe det har jeg offentlig gjort i en anden tråd.. 

jaa det har jeg set det er sødt

Anmeld

25. september 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

jaa det har jeg set det er sødt

Anmeld

26. september 2011

Tullemuzz

Gaia skriver:

Ja da jamen efter fødslen ca 3 timer efter Blev jeg ved med at have mens smerter. De beder mig så gå på wc og se om jeg kan tisse. Ude på toilettet når jeg ikke engang at sætte mig førend det vælter ud med blod og en stor klump størknet blod. Jeg får så to sprøjter, to stikpiller og bliver trykket på maven ( gjorde vanvittigt ondt) så blodet kan blive presset ud. Derefter får jeg tømt min blære for 800 ml urin. Livmoderen kunne ikke trække sig sammen pga fyldt blære... Var ellers blevet tømt med kateter under fødslen. Men tror jeg dannede så meget urin pga væske i kroppen. Nå men blødningen blev alm. Og blev indlagt på barselsafdelingen. Blødte 1250 ml plus det løse..så ik så fedt. De snakkede om blodtransfusion men kunne heldigvis nøjes med 100 mg jern * 2 om dagen. Så derfor er jeg ikke så tryg ved at blive sendt hjem for hvad nu hvis jeg bløder for meget igen..

Kan godt forstå dig, jeg oplevede lidt af det samme ved min første, så er også nervøs for denne men har fået skrevet i min journal at jeg ønsker og blive til amning er på plads da det ikke gik godt sidst ( jeg fik min søn på min mave efter han var født 5-10 min efter knirkede han og kom på børneafdelingen, imens skulle jeg sys sammen det var ikke slemt men havde fået mange små rifter og så var der en hudflad der var tvivl om hvor skulle være, ikke rart og ligge og hører om men der skulle 3 ind for og prøve sig frem i alt tog det dem ca 2 timer ìg få mig lappet sammen imens mistede jeg jo meget blod, fik også at vide at sønnen havde det fint nu så vi skulle ikke være bekymret. De prøvede flere gange og få mig op og stå og gå selv men var ved og falde om hver gang. Efter 3timer og et vagtskifte blev det besluttet at jeg kunne køres op og hente sønnen i seng det blev vi glade for og hører og hvor var det dejligt rigtigt og kunne se han igen. Ved min 8 ugers undersøgelse blødte jeg stadig en del, men ingen havde fortalt hvor længe man ca ville bløde så havde ikke tænkt over det, men vi fant ud af at min livmoder ikke havde trukket sig helt sammen og at jeg skulle på sygehuset og tjekkes, der blev snakket om en udskrapning men de besluttede sig til og give mig en slags fortrydelses pulle i stedet og det virkede.

Anmeld

26. september 2011

A&F

Tillykke med din datter, og rigtig god fb

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

A&F skriver:

Tillykke med din datter, og rigtig god fb

Tusind tak... 

Anmeld

26. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det var bare drømme fødslen... 

det var da kun godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.