Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Endnu en gang tillykke... Og hvor er hun bare vidunderlig...
Endnu en gang tillykke... Og hvor er hun bare vidunderlig...
Tusind tak skal du have...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: lyder da til at ha været en super fødsel. det gik da stærkt alligevel da der kom skub i sagerne.
lyder da til at ha været en super fødsel. det gik da stærkt alligevel da der kom skub i sagerne.
Det var bare drømme fødslen...
Nessie skriver: Sikke mange ting du kan huske Skønt at du synes det var en god fødsel, selvom den var lidt lang. Igen et stort tillykke med lillesøster
Sikke mange ting du kan huske
Skønt at du synes det var en god fødsel, selvom den var lidt lang.
Igen et stort tillykke med lillesøster
Hehe jordemoderen skrev jo ned efterhånden som hun havde mærket osv osv... Det fik jeg med hjem..
Tak skal du have...
isabellamor skriver: Skøn beretning dejlig fødsel... hvad skal lillesøster egentlig hedde??
Skøn beretning dejlig fødsel...
hvad skal lillesøster egentlig hedde??
hehe det har jeg offentlig gjort i en anden tråd..
Mira0911 skriver: hehe det har jeg offentlig gjort i en anden tråd..
jaa det har jeg set det er sødt
isabellamor skriver: jaa det har jeg set det er sødt
Gaia skriver:Ja da jamen efter fødslen ca 3 timer efter Blev jeg ved med at have mens smerter. De beder mig så gå på wc og se om jeg kan tisse. Ude på toilettet når jeg ikke engang at sætte mig førend det vælter ud med blod og en stor klump størknet blod. Jeg får så to sprøjter, to stikpiller og bliver trykket på maven ( gjorde vanvittigt ondt) så blodet kan blive presset ud. Derefter får jeg tømt min blære for 800 ml urin. Livmoderen kunne ikke trække sig sammen pga fyldt blære... Var ellers blevet tømt med kateter under fødslen. Men tror jeg dannede så meget urin pga væske i kroppen. Nå men blødningen blev alm. Og blev indlagt på barselsafdelingen. Blødte 1250 ml plus det løse..så ik så fedt. De snakkede om blodtransfusion men kunne heldigvis nøjes med 100 mg jern * 2 om dagen. Så derfor er jeg ikke så tryg ved at blive sendt hjem for hvad nu hvis jeg bløder for meget igen..
Tillykke med din datter, og rigtig god fb
A&F skriver: Tillykke med din datter, og rigtig god fb
Tusind tak...
Mira0911 skriver: Det var bare drømme fødslen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128