Så kommer der lige en FB - Kanon fødsel! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Mira0911

LunaLykke skriver:

Skøn FB, godt at det har været en god oplevelse ! Og så stort tillykke med lillesøster  

Jeps... og tusind tak... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Dejlig beretning - endnu engang tillykke med lillesøster 

Tak skal du have... 

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Lyder som en rigtig go fødsel Stort tillykke med lillesøster  Kommer der billede af hende ?

Det var en fantastisk fødsel...  Jeg smider billeder ind i løbet af weekenden... 

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Det var en fantastisk fødsel...  Jeg smider billeder ind i løbet af weekenden... 

Super  Lyder som den fødsel jeg gerne ville have haft

Anmeld

23. september 2011

Gaia

Fantastisk fb tillykke med datteren . Nåja og så lige et spørgsmål herfra: blev du sendt hjem efter 4 timer som 2 gangs? Skal siges at jeg er 2. Gangs men slet ikke tryg ved at skulle hjem lige bagefter pga. En oplevelse med blødning ved den første fødsel. Jeg skal føde på viborg

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Super  Lyder som den fødsel jeg gerne ville have haft

Anmeld

23. september 2011

Loa

Jeg fik da printet fødselsforløbet ud efter jeg havde født.. Derfor så mange detaljer.. 

Ej hvordan det?? Skriver de alt ned?

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Fantastisk fb tillykke med datteren . Nåja og så lige et spørgsmål herfra: blev du sendt hjem efter 4 timer som 2 gangs? Skal siges at jeg er 2. Gangs men slet ikke tryg ved at skulle hjem lige bagefter pga. En oplevelse med blødning ved den første fødsel. Jeg skal føde på viborg

Tusind tak... 

Jeps jeg blev sendt hjem 4 timer efter og havde det meget godt med det, da jeg havde det allerbedst med at komme hjem til Julie igen... 

Må man spørge til det med blødningen?

Anmeld

23. september 2011

Mira0911

Loa skriver:

Ej hvordan det?? Skriver de alt ned?

Jeps de skriver ned fra man kommer til man har født... 

Anmeld

23. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Det var så fedt, at hun også var med på at pjatte... Hun snakkede og snakkede pludselig sagde jeg til hende "Sssshhhh, du skal ikke snakke nu, jeg skal presse" og så grinede vi... 

Årh hvor lækkert!!  Glæder mig til, at høre prinsessens navn (læste lige det blev offentligtgjort på sødang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.