Ultimatumdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Pige2009

Hasselnødden skriver:

Valgte han at være en klaphat uden ryggrad eller en kærlig og altgivende farmand til sin skønne datter?

Han valgte regnormen, og lagde valget over på mine skuldre. Hvis jeg ikke kunne acceptere hans "tilbud", måtte han jo lade være med at se Laura, var hans respons!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

klmf

Baagøe skriver:

Han valgte regnormen, og lagde valget over på mine skuldre. Hvis jeg ikke kunne acceptere hans "tilbud", måtte han jo lade være med at se Laura, var hans respons!

Øøøøh, hvaffornoget?? Så DU skal tage beslutningen om hvorvidt HAN har tænkt sig at være et voksent menneske eller ej??

Det giver jo ingen mening what so ever.... Det er jo HANS engagement du har efterlyst, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Den sølle undskyldning af en mand.....

Anmeld

27. september 2011

<3

Baagøe skriver:

Tak - men det hjalp ikke

Det er så meget løgn?! FØJ!

Anmeld

27. september 2011

Hasselnødden

Baagøe skriver:

Hvor er DET stygt! Han må selv mande sig op, sætte sig ned foran jeres (din) datter og fortælle ham præcist hvorfor HAN ikke ønsker at være sammen med hende mere. Det er hverken hendes eller din opgave at stå med det ansvar! Tag dig sammen regnorm!   SKAMMELIGT!

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Øøøøh, hvaffornoget?? Så DU skal tage beslutningen om hvorvidt HAN har tænkt sig at være et voksent menneske eller ej??

Det giver jo ingen mening what so ever.... Det er jo HANS engagement du har efterlyst, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Den sølle undskyldning af en mand.....

Lige præcis!  Det er bare så lavt

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

mrs X skriver:

Det er så meget løgn?! FØJ!

Er også temmelig rystet over hans attitude - som om vi står overfor at skulle dele en kage

Anmeld

27. september 2011

<3

Baagøe skriver:

Er også temmelig rystet over hans attitude - som om vi står overfor at skulle dele en kage

Men det er jo hvad han gør... Han satser på og regner med at du samler hans lårt op... For det er jo hvad du har gjort hidtid...

Det gør mig så ondt!

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

Hasselnødden skriver:

Hvor er DET stygt! Han må selv mande sig op, sætte sig ned foran jeres (din) datter og fortælle ham præcist hvorfor HAN ikke ønsker at være sammen med hende mere. Det er hverken hendes eller din opgave at stå med det ansvar! Tag dig sammen regnorm!   SKAMMELIGT!

Ja, hun er dog kun 2 år, men forstår mere og mere efterhånden og har bl.a. spurgt hvor hendes farmor er henne?!

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

mrs X skriver:

Men det er jo hvad han gør... Han satser på og regner med at du samler hans lårt op... For det er jo hvad du har gjort hidtid...

Det gør mig så ondt!

Jeg må se, hvordan jeg lige skal tackle det

Anmeld

27. september 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeg må se, hvordan jeg lige skal tackle det

Ja Valget er truffet. Og som Laura har reageret på det seneste er det nok for det bedste. men hvordan du skal få de "grimme" ideer ud af hendes hoved bliver en kamp som kommer til at tage år. Men ud skal de! Så må du tage skylden. Du kan jo ikke sige at han er flyttet langt væk fordi I kan risikere at støde ind i ham og hvad så?! Så jeg tror vejen frem er at far og mor er blevet uvenner og så er hun nok så lille at hun i et par år frem godtager at sende breve og tegninger til ham og du kan købe gaver for ham... Men føj! Jeg er stiktosset på hendes vegne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.