Ultimatumdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.968 visninger
68 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Pige2009

Idag er så dagen, hvor Lauras far og jeg skal tale om, hvad der skal ske med Lauras og hans forhold i  fremtiden og om han definitivt melder sig helt ud af hendes liv og ikke vil have noget med hende at gøre mere. Håber på det bedste, men frygter det værste Håber I alle vil sende os de bedste tanker med håb om, at han vælger hende til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

LauraLW

Baagøe skriver:

Idag er så dagen, hvor Lauras far og jeg skal tale om, hvad der skal ske med Lauras og hans forhold i  fremtiden og om han definitivt melder sig helt ud af hendes liv og ikke vil have noget med hende at gøre mere. Håber på det bedste, men frygter det værste Håber I alle vil sende os de bedste tanker med håb om, at han vælger hende til...

Puha, sender dig en masse tanker!

Hvad siger din mavefornemmelse dig?

Anmeld

23. september 2011

K&S

Baagøe skriver:

for at han vælger at være en del af Lauras liv

Pøj pøj

Anmeld

23. september 2011

Georgia

Vil tænke på jer, håber

Anmeld

23. september 2011

Pige2009

LauraLW skriver:

Puha, sender dig en masse tanker!

Hvad siger din mavefornemmelse dig?

Jeg tror, han siger fra og melder sig ud af hendes liv her efter 2 år - desværre...

Anmeld

23. september 2011

Pige2009

K&S skriver:

for at han vælger at være en del af Lauras liv

Pøj pøj

Mange tak! Håber jo selv...

Anmeld

23. september 2011

Pige2009

Georgia skriver:

Vil tænke på jer, håber

Mange tak!

Anmeld

23. september 2011

LauraLW

Baagøe skriver:

Jeg tror, han siger fra og melder sig ud af hendes liv her efter 2 år - desværre...

Åh det er jeg ked af at høre!

Sikke dog en tøsedreng... hvis det er det han vælger...

Krydser for at han er klogere end det, og er sit ansvar voksent!

Knus

Anmeld

23. september 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jeg siger det igen og igen og igen...

Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for at han vælger at være der 100% for Laura... Hun fortjener en far der vil hende og ikke kun 50% men 100% eller i hvert fald tæt på 100%

Jeg krydser alt det jeg krydse kan...og lad klokken snart blive 15.15

Majbritt

Anmeld

23. september 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Jeg siger det igen og igen og igen...

Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for at han vælger at være der 100% for Laura... Hun fortjener en far der vil hende og ikke kun 50% men 100% eller i hvert fald tæt på 100%

Jeg krydser alt det jeg krydse kan...og lad klokken snart blive 15.15

Majbritt

Tak søde.

Det hedder alt eller intet nu - ingen gyldne mellemveje!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.