AnneH skriver:
Jeg er heller ikke vild med at andre skal røre ved maven. Min svigerfar tager altid på maven når vi ses og jeg ved han mener det godt, så jeg siger ikke noget, men... synes det er lidt underligt.
Har også en kollega, som en dag gik forbi mig og tog mig på maven og sagde hvad så tykke... hmmm... nu vejer jeg jo for meget i forvejen, så synes at ikke rigtig det så fedt, og jeg har ikke så meget at gøre med den kollega.
Jeg forstår ikke hvorfor den skal røres ved af alle og har også sagt fra overfor nogen. Hvorfor er det pludselig "lovligt" at tage på en kvindes mave!! Jeg forstå det ikke og selv da min storesøster var gravid, mærkede jeg kun en gang på hendes mave og der spurgte hun om jeg ville!!!
Tror faktisk at min mand er lidt tilbage holden ved at mærke på maven, da han kender min holdning over andre... så jeg tager tit hans hånd og ligger på maven når den lille rører på sig.
God weekend til jer alle
Ja, det er ikke rigtig babyen han røre, det er dig
Det havde været anderledes hvis h*n sparkede, men det gør de små poder jo ikke så tit når vi står op og lige hilser på en eller anden 
Ej hvor ubehageligt
Så får man lige dén, og så lige når hormonerne raser... Øv 
Jeg bliver også helt chokeret når nogle piger (inden jeg selv var gravid) bare rørte ved deres veninders maver, som det første, inden de krammede hende
Personligt har jeg kun rørt ved én gravid mave, og det var fordi vi sad i sofaen i hendes lejlighed og snakkede, og så sparkede hendes datter, hvilket hun sagde, og så spurgte jeg om jeg måtte, og det måtte jeg jo så godt 
Haha stakkels mand, han er jo den ene som man gerne vil dele hele graviditeten (næsten) med