Røre ved maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

hahah og hvordan skal det så lige tolkes søde heheh

tror også det kommer an på hvor hurtigt man måske har set gravid ud? Altså vi to var jo sent om at se gravide ud og er også lidt yngre end de andre jo 

Ikke dig, bare at jeg ikke havde regnet med at jeg var den eneste der ikek brød mig om det

Ja, det kunne man godt kalde os - mini-maver og mini-alder Ej syntes baby.dk er ret ungt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Ikke dig, bare at jeg ikke havde regnet med at jeg var den eneste der ikek brød mig om det

Ja, det kunne man godt kalde os - mini-maver og mini-alder Ej syntes baby.dk er ret ungt

hahah fair nok da

heheh ja det må man sige  

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

hahah fair nok da

heheh ja det må man sige  

Anmeld

23. september 2011

Malene76

-Sigrid- skriver:

Super  

Kunne godt se at det med kærestens morfar kunne lyde mærkeligt, synte bare det var sært at han rørte (nok første gang nogensinde) ved mig og kaldte mig fed 

Jamen i lige måde da 

Ja det var da en ufed bemærkning. Den anden dag kommenterede alle omkring mig også bare på min mave. De synes alle at den bare lige pludselig var blevet meget synligt. Jeg havde så også en trøje på hvor maven var meget synlig. Men man skal jo blive tyk, har dog stadig lidt svær ved det.  

Kram Malene

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Ja det var da en ufed bemærkning. Den anden dag kommenterede alle omkring mig også bare på min mave. De synes alle at den bare lige pludselig var blevet meget synligt. Jeg havde så også en trøje på hvor maven var meget synlig. Men man skal jo blive tyk, har dog stadig lidt svær ved det.  

Kram Malene

Ja, jeg var sådan lidt... Nej stooop ;b

Haha det er helt sikkert kærligt ment, men at sige "nej en fin bule du har dig der" er da SÅ meget bedre

Ja, sådan noget er træls 

Anmeld

23. september 2011

stine_olesen

Synes det var værst i starten fordi maven ikke fyldte så meget så følte bare de tog på mig, nu hvor jeg er 25+ og allerede MEGET stor, har jeg det meget anderledes, man kan se baby når den sparker og mærke det, så maven føles ikke rigtig som min egen i øjeblikket alligevel men jeg kan bedst lide når det er forventet og ikke alle og enhver der skal rører.

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

stine_olesen skriver:

Synes det var værst i starten fordi maven ikke fyldte så meget så følte bare de tog på mig, nu hvor jeg er 25+ og allerede MEGET stor, har jeg det meget anderledes, man kan se baby når den sparker og mærke det, så maven føles ikke rigtig som min egen i øjeblikket alligevel men jeg kan bedst lide når det er forventet og ikke alle og enhver der skal rører.

Jeg har det ligesådan, man skal ligesom have "lov", men ellers er det helt fint 

Og det i starten, ud over hendes far (som jo egentlig gjorde det for at røre ved mig), så var det ... sært 

Så de skal bare spørge om lov nu og så får de lov, eller hvordan? 

Anmeld

23. september 2011

Malene76

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg var sådan lidt... Nej stooop ;b

Haha det er helt sikkert kærligt ment, men at sige "nej en fin bule du har dig der" er da SÅ meget bedre

Ja, sådan noget er træls 

Ja jeg har heldigvis endnu ikke fået andet end kærlige bemærkninger.  Min mand fik endelig "lov" til at mærke lillemanden den anden dag for første gang, gav han sig lidt mere til kende. Skøn følelse for mig mand.

Kram Malene

Anmeld

24. september 2011

TbCp

Sidste gang syntes jeg det var forfærdeligt og hadede når folk rørte min mave! Tog faktisk engang en bluse på hjem til mine svigerforældre hvor der stod "Do not touch the bump"

Denne gang gør det mig ikke så meget, men der er heller ikke rigtig nogle der har rørt den, andet end min mand og vores datter

Anmeld

24. september 2011

TbCp

Höör skriver:

hahah og hvordan skal det så lige tolkes søde heheh

tror også det kommer an på hvor hurtigt man måske har set gravid ud? Altså vi to var jo sent om at se gravide ud og er også lidt yngre end de andre jo 

Hov hov du! Kalder du os gamle!!!!

Jeg er altså i min bedste alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.